۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۵
کد خبر: ۱۹۵۶۴۳
دبیرکل شورای علمای یمن:

وحدت و برادری مهم ترین نیاز امروز امت اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ دبیر کل شورای علمای یمن بر ضرورت وحدت امت اسلامی در شرایط فعلی جامعه اسلامی تأکید کرد و بیان داشت: وحدت و برادری مهم ترین نیاز امروز امت اسلامی برای مقابله با توطئه های دشمنان است.
وحدت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، علامه عبدالسلام وجیه، دبیرکل شورای علمای یمن، عصر امروز در مراسم افتتاح بقعه ناصرکبیر اطروش که در آمل برگزار شد، گفت: تشکر خالصانه خود را از ملت، دولت و رهبر این کشور برای این اهتمام بزرگ در بازسازی و مرمت بقعه ناصرکبیر اطروش داریم.


دبیرکل شورای علمای یمن ادامه داد: به لطف الهی ما شاهد افتتاح و انجام بازسازی لازم این بقعه هستیم که جمع بزرگی از علمای دینی در آن حضور دارند.


وی با اشاره به این که امروز ما تکریم می کنیم از این امام بزرگ که تکریم از ایشان همان بزرگداشت همه امت اسلامی است، بیان داشت: این امام رایحه عطر پیامبر ، اهل بیت و گسترش اسلام اصیل را همراه خود دارد.


علامه عبدالسلام وجیه، ادامه داد: احساس سعادت و خوشبختی می کنیم این شخصیت های بزرگ دینی را در منطقه طبرستان و دیلمان داریم که در راه اعتلای دین اسلام در قرن های گذشته فداکاری کردند تا دین پاک اسلام باقی بماند و در پی این مجاهدت ها توانستند دولت اسلامی علوی را در گیلان و طبرستان تشکیل دهند.


دبیرکل شورای علمای یمن، ادامه داد: این مسیر طولانی برای حفظ ارزش ها و حمایت از اهل بیت(ع) نیاز به گذشت زمان دارد تا بیش از همه آشکار شود.


وی با بیان این که عطر و بوی امام زادگان در سراسر منطقه و این کشور استشمام می شود، بیان داشت: امید داریم شاهد تاسیس مراکز آل ائمه باشیم و آثار و نوشته های این بزرگواران را داشته باشیم که یک ضرورت است.


علامه عبدالسلام وجیه با اشاره به این که بیش از 300 کتاب از ناصرکبیر نوشته شده ولی فقط دو کتاب به چاپ رسیده است، ادامه داد: امید داریم به آثار این بزرگواران دست پیدا کنیم و صلح و عدل را بر سرزمین حاکم کنیم.

 

دبیر کل شورای علمای یمن بر ضرورت وحدت امت اسلامی در شرایط کنونی جامعه اسلامی تأکید کرد و بیان داشت: وحدت و برادری مهم ترین نیاز امروز امت اسلامی برای مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

علامه عبدالسلام وجیه با اشاره به این که دشمنان اسلام امروز توان خود را در جهت تضعیف و خدشه دار شدن اسلام به کار گرفته اند، ادامه داد: هوشیاری امت اسلامی در شناسایی و خنثی کردن نقشه های دشمن ضروری است./950/پ202/س

ارسال نظرات