۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۲
کد خبر: ۱۹۶۶۹۱
مدیر حوزه‌های علمیه استان کرمان:

انقلاب اسلامی ایران نظام دو قطبی جهان را بر هم زد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه‌های علمیه استان کرمان اظهار داشت: انقلاب اسلامی مردم ایران موازنه قدرت در جهان را برهم زد و دشمن را حیران وسردرگم کرده است.
حجت الاسلام حسين الله وردي مدير حوزه علميه کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسین الله وردی، مدیر حوزه‌های علمیه استان کرمان، شب گذشته در افتتاحیه ترم جدید موسسه آموزشی فرهنگی ذاریات گفت: روحانیان و طلاب باید نسبت به سایر اقشار مردم در برخورد با مسائل نظام  جمهوری اسلامی حساس‌تر و پیشگام باشند.


 
وی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی مردم ایران موازنه قدرت در جهان را برهم زد و دشمن را حیران وسردرگم کرده است .

 
مدیر حوزه‌های‌علمیه استان‌کرمان اظهار داشت: دشمنان این نظام مقدس پس از گذشت سی‌پنج سال از این حرکت مردمی به این نتیجه رسیده‌اند که تنها راه شکست و نابودی این انقلاب تهاجم از درون و تخریب مسائل فکری و اعتقادی است.


 
حجت الاسلام والمسلمین الله وردی خاطرنشان کرد: این انقلاب و حکومت اسلامی زمینه‌ساز حکومت عدل جهانی است و بنا بر فرمایش قرآن عاقبت از آن متقین و مسلمانان است.


وی در ادامه بیان کرد: وظیفه همه روحانیان و خواص این جامعه ‌اسلامی ‌است که افکارعمومی را برای حکومت عدل جهانی آماده کنند و جمهوری اسلامی یک فرصت ارزشمنداست و باید همه شکر این نعمت را بجا آوریم.


مدیر حوزه‌های‌علمیه استان‌کرمان در پایان گفت: جهانیان باید باور کنند حکومت اسلامی بر مبنای دین و ولایت فقیه یک تئوری موفق برای احیا عدل در جهان است و جمهوری اسلامی یک نمونه و مصداق از این تئوری است و همه باید در القا این تئوری و تبلیغ صحیح و منطقی آن در جهان تلاش کنیم./970/پ202/ب

ارسال نظرات