۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۰
کد خبر: ۱۹۷۳۲۷

کسب رتبه برتر سایت سازمان بسیج طلاب و روحانیان استان اصفهان

خبرگزاری رسا ـ مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان، از کسب رتبه اول سایت سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان در کشور خبر داد.
حجت الاسلام ناصر عربيان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، حجت الاسلام ناصر عربیان، مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان، امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در کاشان، اظهارداشت:  اعضای بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان که در فضای مجازی و سایبری فعال شوند، از حمایت های سازمان بسیج و طلاب استان اصفهان بهره مند خواهد شد.

 

وی از فعال نمودن دو سایت دیگر سایبری در فضای مجازی در سال آینده خبرداد و یادآور شد: این دو سایت هم به لحاظ محتوا و هم به لحاظ سخت افزار و نرم افزار متفاوت از سایت های طراحی شده قبلی است.

 

مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان، به روز رسانی مطالب و ارتقای آگاهی های بسیج طلاب و روحانیون در سطوح مختلف و در موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، بصیرتی، تربیتی و ... را از مهم ترین اهداف تأسیس بسیج طلاب و روحانیون ذکر کرد.

 

حجت الاسلام عربیان یادآور شد: طلاب بسیجی که پیش از این در دوره های متمرکز و غیرمتمرکز، حضوری و غیرحضوری سازمان بسیج طلاب و روحانیون شرکت کرده اند، درحوزه های محلی و اقشار در جهت به روز رسانی و افزایش معلومات بسیجیان حوزه های محلی و پایگاه های محلی فعالیت می‌ کنند.

 

وی در ادامه از سازماندهی بسیج طلاب و روحانیون در اردوهای جهادی استان اصفهان خبرداد و یادآور شد: با سازماندهی بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان، در اردوهای جهادی امسال استان اصفهان موفق به کسب رتبه اول اردوهای جهادی کشور شد.    

 

حجت الاسلام عربیان همچنین از کسب رتبه اول کشور در اعزام طلاب و روحانیون به همراه کاروان های راهیان نور دانش آموزی و اقشار دیگر به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.

 

وی در ادامه از افتتاح 17 پایگاه بسیج طلاب و روحانیون و پایگاههای بسیج اساتید و فضلا و ائمه جمعه و جماعات در سطح استان اصفهان خبر داد و افزود: این پایگاهها در شهرستان های شهررضا، نجف آباد، خمینی شهر و در آینده نزدیک در شهرستان کاشان افتتاح می شود.

 

به گفته وی در حال حاضر 110 پایگاه بسیج طلاب و روحانیون در سطح استان اصفهان فعالیت دارند که اکثریت طلاب و روحانیون، ائمه جمعه و جماعات، اساتید و فضلا در سازمان بسیج طلاب استان اصفهان عضویت دارند.

 

مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان، برگزاری دوره های روایتگری، تربیت هادیان سیاسی، برگزاری کارگاههای آموزشی در سراسر استان اصفهان، اعزام به راهیان نور، اعزام سرگروههای حلقه های صالحین، برگزاری نشست های بصیرتی در پایگاهای بسیج و حوزه های مقاومت، برگزاری یادواره شهدا در اکثر حوزه ها و پایگاهها و برگزاری اجلاسیه شهدای طلبه و روحانی در استان اصفهان را بخشی از فعالیت های انجام شده سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان اعلام کرد.

 

حجت الاسلام عربیان همچنین، تربیت هادیان سیاسی طلبه و روحانی، ساماندهی طلاب و روحانی در قالب اردوهای جهادی ویژه طلاب و روحانی با اعزام حدود 700 نفر طلبه و روحانی به مناطق محروم استان، اعزام نخبگان به راهیان نور و  برگزاری یادواره شهدا در کلیه پایگاههای بسیج طلاب و روحانیون را از جمله اهداف و برنامه های بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان در سال آینده ذکر کرد./939/پ202/ب

ارسال نظرات