۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۱۹۷۵۶۵
آیت الله قریشی:

پیروزی مردم ایران حاصل عنایت خاصه حضرت ولی عصر بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده خبرگان رهبری گفت: آنچه که انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند الطاف الهی و امدادهای غیبی امام عصر(عج) و پشتیبانی مردم بود.
آيت الله قريشي

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، آیت الله سید علی اکبر قریشی، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در جشن انقلاب که در دادگستری کل آذربایجان غربی برگزار شد، با تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از آموزه های دین مبین اسلام است و مردم به رهبری امام راحل و با هدف دفاع از دین خدا به پا خاستند.

وی ادامه داد: خداوند متعال نیز به واسطه پیروی مردم ایران از اسلام و قرآن، قیام این ملت را به پیروزی رساند و این نعمت مبارک را برای ایرانیان ارزانی داشت، تصریح کرد: آنچه که انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند الطاف الهی و امداد های غیبی امام عصر(عج) و پشتیبانی مردم بود.

عضو شورای حوزه های علمیه آذربایجان غربی تأکید کرد: مردم فردا نیز برای تجدید بیعت با ولی فقیه و برای دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی به صورت گسترده در راهپیمایی شرکت می کنند و حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان خواهد داد که مقبولیت مردمی نظام اسلامی ایران در جهان بالا است.

آیت الله قریشی تأکید کرد: مردم ایران اسلامی و به ویژه آذربایجان غربی با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن امسال وحدت و انسجام ملی را به نمایش گذاشته و مشتی بر دهان یاوه گوی بدخواهان نظام خواهند کوبید.

گفتنی است، در این مراسم از کارمندان دادگستری، متولد 22 بهمن تجلیل به عمل آمد./936/پ203/س

ارسال نظرات