۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۱۹۷۶۴۶
عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران:

حضور گسترده مردم نشانگر وحدت و همگرایی ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که راهپیمایی باشکوه روز 22 بهمن اتحاد و انسجام ارزنده ملت ایران را به جهانیان نشان داد، بیان داشت: مردم بصیر کشور ما در این روز به همگان نشان دادند که در راستای تعالی و تثبیت ارزش های والای دینی و انقلابی ثابت قدم هستند.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با گرامی داشت فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی ایران پس از سی و پنج سال از پیروزی عزت مند خود در اقتداری ارزنده قرار دارد.

 

وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران به دستاوردهای والایی در طول این سی و پنج سال دست یافته است، بیان داشت: این دستاوردها مرهون فداکاری های امام راحل، ایثارگری شهدای گرانقدر و رهنمودها و تدابیر ارزنده رهبر معظم انقلاب اسلامی است که باید در راستای حفظ و حراست از آن کوشا باشیم.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که انقلاب اسلامی ایران امروز به سراسر جهان صادر شده است، ادامه داد: بیداری اسلامی با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران صورت گرفته و آن ها انقلاب ما را اسوه و الگویشان قرار دادند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که ایران اسلامی در اقتدار و عظمت والایی قرار دارد، افزود: این اقتدار والا دشمنان را هراسان کرده و در ناامیدی قرار داده است.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ایران اسلامی در این مدت توانسته است به پیشرفت های بسیاری در عرصه های علمی و نظامی دست پیدا کند، تصریح کرد: باید مسیر تعالی و توسعه نظام اسلامی را به دقت و تلاش ارزنده ای طی کنیم تا بتوانیم به اهداف و آرمان های والای نظام اسلامی دست پیدا کنیم.

 

وی با تاکید بر این که ملت بزرگوار و شریف ایران اسلامی با حضور با عزت و ارزنده خود در راهپیمایی روز 22 بهمن حماسه والایی خلق کردند، گفت: حضور گسترده مرمی نشانگر وحدت و همگرایی ملت ایران است.

 

امام جمعه آمل با بیان این که ملت ایران همواره پشتیبان ولایت بوده و در این راستا گام برمی دارد، بیان داشت: مردم ما سرباز ولایت بوده و در این راستا گام برمی دارند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که ملت ایران همواره استوار و پایدار بر آرمان های والای انقلاب اسلامی ایستاده است و هیچ گاه فریب نقشه های شوم ایادی استکبار جهانی را نمی خورد، ادامه داد: مشکلات روزانه چیزی نیست که انسان مومن را از پای درآورد و از اهدافش باز دارد.

 

وی با بیان این که ملت بزرگوار و ولایت مدار ایران اسلامی در روز 22 بهمن اسلامی حماسه ارزنده دیگری را رقم زدند، گفت: ملت بیدار و آگاه کشورمان همیشه در صحنه های مورد نیاز انقلاب حضوری با بصیرت داشته و اتحاد و همدلی خود را به جهانیان نمایش دادند.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که راهپیمایی باشکوه روز 22 بهمن اتحاد و انسجام ارزنده ملت ایران را به جهانیان نشان داد، بیان داشت: مردم بصیر کشور ما در این روز به همگان نشان دادند که در راستای تعالی و تثبیت ارزش های والای دینی و انقلابی ثابت قدم هستند./950/پ202/ب

ارسال نظرات