۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۱۹۷۶۶۳

وحدت و همدلی اقوام آذربایجان غربی در سالگرد انقلاب اسلامی

خبرگزاری رسا ـ مردم آذربایجان غربی امروز همگام با ملت ایران در اقصی نقاط کشور با تاکید بر موضع اقتدار ایران اسلامی در مذاکرات، شعار مرگ بر آمریکا را سردادند.
 راهپيمايي 22 بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، مردم آذربایجان غربی امروز همراه و همدل با ملت ایران در سراسر کشور به صورت گسترده و پرشور در راهپیمایی شرکت کردند.

 

حضور اقشار مختلف مردم اعم از کرد، ترک، شیعه و سنی، ارمنی، آشوری و مسیحی جلوه عینی از وحدت و انسجام ملی را در این استان و به ویژه شهر ارومیه به نمایش گذاشته بود.

 

مسؤولان استانی، روحانیون اهل تسنن و تشیع، فرماندهان نظامی و انتظامی نیز با حضور خود در جمع مردم جلوه ای مردمی را منصه ظهور گذاشته بودند.

 

شرکت کنندگان در راهپیمایی با پیمودن مسیر میدان ولایت فقیه تا انقلاب، با تاکید بر موضع اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات شعار" گزینه نظامی آمریکا در روی میز اوباما می پوسد، روزی رسد که دولت آمریکا از دستای رهبر ما می بوسد" را یکصدا سردادند.

 

همچنین مردم آذربایجان غربی بر فعالیت صلح آمیز هسته ای ایران اسلامی تاکید کرده و شعار " انرژی هسته ای حق مسلم ماست " را سر دادند.

 

"مرگ برآمریکا"، "مرگ بر استکبار جهانی"، "ابوالفضل علمدار خامنه ای نگهدار"، "ما همه سرباز توئیم خامنه ای گوش به فرمان توئیم خامنه ای"، " الله اکبر" و " لا اله الا الله" از جمله شعار های مردم مؤمن ارومیه در راهپیمایی 22 بهمن  92 بود.

 

غرفه های سلامت، نقاشی ، قرآن بخوان و گل افشانی، خواندن سرود از سوی گروه 1357 نفری دانش آموزان از ویژه برنامه های مراسم 22 بهمن امسال ارومیه بود.

 

در ادامه مراسم حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا حسنی، امام جمعه سابق ارومیه با مردم گفت و گو کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه ارومیه و همچنین حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، نماینده ولی فقیه در ارتش و رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در جمع پرشور شرکت کنندگان در راهپیمایی سخنرانی کردند.

 

قرائت قطع نامه پایان بخش مراسم راهپیمایی 22 بهمن در ارومیه بود./936/پ202/س

ارسال نظرات