۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۷
کد خبر: ۱۹۷۷۴۵
مدیر حوزه علمیه آمل:

حضور گسترده مردمی راهگشای اهداف انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل با تاکید بر این که حضور گسترده مردمی راهگشای اهداف انقلاب اسلامی است، افزود: این ملت بزرگوار اعتقادات و باور راسخ و والایی نسبت به انقلاب داشته است که سبب تحقق پیروزی و به ثمر رسیدن آن شده است.
حجت الاسلام موسي رجايي، مدير حوزه علميه امام حسن عسکري آمل

حجت الاسلام موسی رجایی، مدیر حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که حضرت امام خمینی(ره) توانست ملت ایران را متحد کرده و آنان را در مسیر و هدف ارزنده ای در کنار هم قرار دهد، گفت: این رهبری بزرگ و عظیم سبب شد تا مردم از امام راحل پیروی کنند.

 

وی با اشاره به این که وحدت و همگرایی مردم همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی اثرگذار بوده است، بیان داشت: وحدت آثار ارزنده و والایی برای مردم ما داشته است که می تواند در ادامه راه انقلاب بسیار اثربخش باشد.

 

حجت الاسلام رجایی با بیان این که ملت ایران همواره مطیع رهبری بوده است، ادامه داد: در همه زمان های انقلاب شکوهمند اسلامی وحدت مردم بسیار اثربخش بوده است که مردم پیرو ولایت بوده اند.

 

مدیر حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل با تاکید بر این که حضور گسترده مردمی راهگشای اهداف انقلاب اسلامی است، افزود: این ملت بزرگوار اعتقادات و باور راسخ و والایی نسبت به انقلاب داشته است که سبب تحقق پیروزی و به ثمر رسیدن آن شده است.

 

وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران به ملت ما عزت، کرامت وسربلندی داده است، تصریح کرد: این امام خمینی(ره) بود که عظمت و بزرگواری را به ملت ایران عطا کرده است که باید ادامه راه این بزرگوار باشیم.

 

حجت الاسلام رجایی با بیان این که همگان باید در راستای ادامه مسیر انقلاب اسلامی کوشا باشیم، گفت: این ملت عزیز همواره با استعانت از شعار ما می توانیم در همه عرصه های مورد نیاز فعال بوده است.

 

مدیر حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل، گفت: اصل و تداوم راه گرانقدر انقلاب اسلامی ایران بسیار مهم است که باید در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکرده و اهتمام والایی داشته باشیم.

 

وی، تصریح کرد: ملت ایران همواره پیشگام و پیشقدم در عرصه های دفاع از انقلاب اسلامی بوده و هر کجا نیاز بوده است حضور فعال و ارزنده ای از خود نشان داده است./950/ت302/ب

ارسال نظرات