۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۱۹۷۷۵۶

اشتغال به تحصیل 20 طلبه در حوزه علمیه خواهران تکاب

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه نجمه خاتون(ع) تکاب گفت: در حال حاضر 20 طلبه در این مدرسه علمیه مشغول فراگیری علوم دینی و معارف اسلامی هستند.
کلاس درس حوزه علميه خواهران

 

 بختکی با تاکید بر لزوم طرح مباحث اخلاقی با حضور طلاب، خاطرنشان کرد: با وجود نو پا بودن این حوزه علمیه، تلاش می شود کلاس های تربیتی، اخلاقی و پژوشی برگزار شود.

 وی با اشاره به نام نویسی حوزه های علمیه خواهران  افزود: علاقه مندان برای تحصیل در حوزه علمیه خواهران تکاب می توانند از 26 بهمن تا 10 اسفند سالجاری نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 به گفته مدیر حوزه علمیه نجمه خاتون(ع)، ظرفیت پذیرش این مدرسه علوم دینی برای سال تحصیلی جدید 30 بانوی طلبه است که پس از گذراندن موفق مراحل آزمون، مصاحبه، تحقیقات محلی و همچنین دوره اختبار و تثبیت به صورت رسمی پذیرش می شوند.

 بختکی هدف حوزه های علمیه از تربیت طلاب را تقویت افراد به لحاظ ایمانی، اخلاقی و علمی خواند به گونه ای بتوانند به عنوان مبلغان دین در اشاعه و گسترش آموزه های دینی قدم بردارند. 936/ /ت302/س

  فاطمه بختکی، مدیر حوزه علمیه نجمه خاتون(ع) تکاب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار داشت: مدرسه علمیه نجمه خاتون(ع) تکاب به عنوان نخستین مدرسه علوم دینی خواهران در این شهرستان از مهر ماه سال جاری فعالیت آموزشی اش را آغاز کرده است.

 وی گفت: ده طلبه نخستین ورودی های این مدرسه علمیه در مهر ماه سالجاری بودند که به فراگیری احکام دینی مشغول شدند.

 بختکی تصریح کرد: بانوان طلبه در سطح یک و به صورت حضوری مشغول به تحصیل هستند و در صورت تمایل به تحصیل به صورت نیمه حضوری باید 60 واحد از کتاب های درسی خود را بگذرانند.

 به گفته مدیر حوزه علمیه نجمه خاتون(ع) تکاب، ترم دوم مدرسه علمیه نجمه خاتون با تشکیل یک کلاس آموزشی زیر نظر شش استاد آغاز شده است.

وی تاکید کرد: اساتید این مدرسه علمیه افرادی مجرب با مدرک سطح سه و فارغ التحصیل از حوزه علمیه قم هستند که علاوه بر تدریس علوم حوزوی با حضور در مدارس و مراسم های مختلف شهر به امر تبلیغ می پردازند.

ارسال نظرات