۰۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۳
کد خبر: ۱۹۸۸۲۴
آیت الله طبرسی:

دفاع از حقانیت اسلام و انقلاب مهم‌ترین کارکرد روحانیت است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ساری با تأکید براین که روحانیت از حقانیت اسلام ناب در برابر توطئه های دشمنان دفاع کرد، افزود: دشمنان برای زیرسؤال بردن و تضعیف حقانیت اسلام و انقلاب از هر ابزاری استفاده کردند، اما حضور با صلابت روحانیت هر روز بر قدرت اسلام و انقلاب افزود.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران پنج شنبه شب در نشست جامعه روحانیت استان در ساری به جایگاه روحانیت در ادوار مختلف اشاره کرد و گفت: حضور روحانیت در صحنه ها و عرصه های مختلف همواره مسیر روشنی برای رسیدن به تعالی و پیشرفت بوده است.

 

وی روحانیت را پیشگامان عرصه دفاع از آرمان ها و ارزش های اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: روحانیت آگاه همواره در جهت حقیقت طلبی و آگاهی بخشی به جامعه گام برداشته است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که جامعه روحانیت از قدمت بسیار بالایی برخوردار است، تصریح کرد: این تشکل در گذشته به دلیل اهانت هایی که به علما و روحانیت صورت گرفته بود مورد کم توجهی قرار گرفت، اما ضرورت تقویت این تشکل بیش از هر زمان دیگری احساس می شود.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که روحانیت با از خودگذشتگی  و ایثار در برابر همه توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب ایستادگی کرد، خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز حضور روحانیت در عرصه های مختلف نظام را به سوی پیشرفت و تعالی سوق داد.

 

امام جمعه ساری با تأکید براین که روحانیت از حقانیت اسلام ناب در برابر توطئه های دشمنان دفاع کرد، افزود: دشمنان برای زیرسوال بردن و تضعیف حقانیت اسلام وانقلاب از هر ابزاری استفاده کرد، اما حضور با صلابت روحانیت هر روز بر قدرت اسلام و انقلاب افزود.

 

نماینده مردم مازندران درمجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که انقلاب شکوهمند اسلامی ایران نیز با رهبری روحانیت آگاه و عالم به پیروزی رسید و امروز در دنیا عزتمندانه در همه صحنه ها حضور دارد، گفت: امام راحل با پیروزی انقلاب اسلامی حاکمیت اسلام را تثبیت کرد.

 

رییس شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که امام خمینی(ره) به عنوان مرجع تقلید با رهبری نهضت اسلام خدامحوری و حاکمیت اسلام را رونق دادند، تصریح کرد: علیرغم همه تلاش هایی که برای انحراف در انقلاب صورت گرفت، امام راحل عالمانه و آگانه انقلاب را به سوی سعادت حقیقی سوق دادند.

 

آیت الله طبرسی به سه دهه توطئه افکنی و تلاش دشمنان در جهت براندازی نظام اسلامی اشاره کرد و با بیان این که روحانیت با تحمل مشکلات و سختی های موجود در برابر توطئه های دشمنان عزتمندانه ایستاد و از حقانیت اسلام و انقلاب دفاع کرد، گفت: صلابت و عزت امروز نظام اسلامی مدیون تلاش های روحانیت آگاه، اصیل و انقلابی است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که رویکرد سخت افزاری دشمنان علیه نظام اسلامی به نرم افزاری تغییر یافته است، تصریح کرد: براندازی با بهره گیری از ابزار نرم امروز در دستور کار دشمنان و مخالفان نظام اسلامی قرار گرفته است.

 

وی با بیان این که دشمنان به این نتیجه رسیده اند که تهدید نظامی و تحریم در برابر عزت و اقتدار ملت ایران هیچ اثرگذاری ندارد به همین دلیل جنگ نرم را در دستور کار قرار داده است، گفت: وحدت، همدلی و هوشیاری ملت ایران نیز مانع از تحقق اهداف دشمنان خواهد شد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، رسالت امروز روحانیت در دفاع از مبانی انقلاب را مهم و حائز اهمیت ارزیابی کرد و افزود: روحانیت امروز میراث دار انقلاب و ارزش های اسلامی هستند.

 

وی بر ضرورت تقویت جامعه روحانیت در مازندران تأکید کرد و با بیان این که جلسات این تشکل مهم و اثرگذار کشور باید منظم و با جدیت دنبال شود، گفت: جامعه روحانیت باید با محوریت ولایت ضمن تقویت وحدت و انسجام در جهت تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی تلاش کنند./950/پ202/س

ارسال نظرات