۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۱۹۹۲۴۴
عضو مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم:

هتاکان به مقدسات تاریخ کربلا را بخوانند/ مردم سکوت نمی‎کنند

خبرگزاری رسا ـ عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با اشاره به سخنان سخیف و توهین آمیز رضوی فقیه عضو حزب منحله مشارکت، گفت: رضوی فقیه سخنان کسانی را نشخوار می‌کند که آن سوی مرزها پای سفره استعمار گران و از لقمه حرام دشمنان تناول می‌کنند.
حجت الاسلام رضوي مهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدجلال رضوی مهر، عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، امروز در تجمع اعتراض آمیز طلاب استان همدان در محکومیت اهانت فیقه رضوی به ولایت فقیه، که در میدان امامزاده عبدالله این شهر برگزار شد، با اشاره به جنگ سخت و نرم دشمنان، گفت: انقلاب ما در سطح ملی، منطقه‌ای و جهانی همواره داراری دشمنان دورنی و برونی بوده و این امت اسلام بوده که موجب حفاظت و حراست از نظام شده است.

وی ولایت فقیه را به عنوان اصلی مترقی در اسلام یاد کرد و ابراز داشت: ولایت فقیه استمرار دهنده حکومت رسول الله است.

عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با اشاره به سخنان سخیف و توهین آمیز رضوی فقیه عضو حزب منحله مشارکت، گفت: رضوی فقیه سخنان کسانی را نشخوار می‌کند که آن سوی مرزها پای سفره استعمار گران و از لقمه حرام دشمنان تناول می‌کنند.

حجت‌الاسلام رضوی مهر مجلس خبرگان، شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی را ناموس انقلاب و از افتخارات نظام اسلامی دانست و اظهار کرد: در کشور ما قانون اساسی محور وحدت است.

وی تأکید کرد: اصولگرایان و چپ گرایان معتدل باید چنین اشخاصی را طرد کرده و اجازه ندهند دشمنان با سوء استفاده از صبر و حلم انقلابی امت اسلام بهره وری‌های حزبی و گروهی داشته باشند.

عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با اشاره به حضور با شکوه و گسترده طلاب و مردم همدان، ابراز کرد: این تجمع با شکوه مشت محکمی است به دهان یاوه‌گویانی که هنوز قدرت و صلابت ملت ایران را نمی‌شناسند.

حجت‌الاسلام رضوی مهر با اشاره به سخن شهید آوینی مبنی بر این‌که اگر می‌خواهید ما را بشناسید تاریخ کربلا را بخوانید، تأکید کرد: ما از حسین زمان و رهبری خود دست نکشیده و تا آخرین نفر و قطره خون از انقلاب دفاع می‌کنیم.

وی رهبری آیت‌الله خامنه‌ای را موهبتی الهی دانست و با بیان این‌که ایشان نقشه‌ها و معادلات دشمنان را به هم زده است، اظهار کرد: امروز شرق و غرب به رهبری و درایت رهبر انقلاب اذعان می‌کنند.

عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با بیان این‌که دشمنان در پی تکمیل پازلی هستند که سناریوی آن از سوی نظام سلطه تدوین شده است، افزود: دشمنان در جنگ نرم و در نزدیکی انتخابات بذر افشانی کرده تا موقع انتخابات درو کنند اما این نقشه آنها به فضل الهی و بصیرت رهبری و مردم خنثی شد.

حجت‌الاسلام رضوی مهر دوگانگی را یکی از ویژگی‌های دشمنان نظام اسلامی برشمرد و گفت: دشمنان در مواجهه با نظام اسلامی اگر پیروز شوند یک نقاب و اگر شکست بخوردند نقاب دیگری را به رخ می‌زنند که این همان ماهیت منافق صفتانه آنها را می‌رساند.

وی همه ارکان نظام را مقدس خواند و خطاب به مسؤولان اظهار کرد: اگر در معرفی مجرم تعلل کنید صبر انقلابی مردم به سر می‌آید.

عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ادامه داد: این اولین و آخرین باری است که مردم تجمع آرام برگزار می‌کنند اگر چنین مسائلی در همدان که شهر علما و شهیدان است دوباره تکرار شود مردم در مقابل سخنان بی روا و بدون منطق سکوت نخواهد کرد./927/پ202/س

ارسال نظرات