۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۱۹۹۹۰۱
با حضور حجت الاسلام قهرمانی؛

روند پیشرفت حوزه علمیه رسول اکرم تکاب بررسی شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر و معاونان مرکز مدیریت حوزه های علمیه آذربایجان غربی از حوزه علمیه رسول اکرم (ص) تکاب بازدید کرده و از نزدیک در جریان امور و روند پیشرفت این مدرسه علمیه قرار گرفتند.
حجت الاسلام قهرماني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، مدیر و معاونان حوزه علمیه استان آذربایجان غربی صبح امروز از مدرسه علمیه رسول اکرم (ص) شهرستان تکاب بازدید کرده و از نزدیک در جریان امور این مرکز علوم دینی قرار گرفتند.

  

حجت الاسلام محمدجواد قهرمانی، مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی در این بازدید جلسه ای با اساتید، کادر مدیریتی و امام جمعه شهرستان تکاب تشکیل و مسایل مربوط به حوزه علمیه رسول اکرم (ص) این شهرستان را بررسی کردند.

 

حجت الاسلام قهرمانی با ارزیابی مثبت عملکرد حوزه علمیه رسول اکرم (ص) تکاب، اظهار داشت: مدرسه علمیه تکاب در سال های اخیر رشد خوبی داشته است که می توان به جذب طلاب با استعداد، اساتید و کادر علمی جدید، برنامه های آموزشی و تربیتی ویژه، استقرار اساتید اخلاق در مناسبت های مختلف و گسترش ساختمان آموزشی اشاره کرد.

 

حوزه علمیه رسول اکرم با کمبود استاد روبرو است

 

حجت الاسلام عبدالله محمدی، امام جمعه تکاب نیز در این جلسه یکی از مشکلات حوزه  علمیه تکاب را کمبود استاد اعلام کرد و خواستار توجه ویژه مدیریت استان و اعزام اساتید به این مدرسه علمیه شد.

 

در ادامه جلسه حجت الاسلام محمد جواد قهرمانی و هیأت همراه از روند پیشرفت پروژه فاز دوم ساختمان مدرسه تکاب و همچنین ساختمان استادسرا که در حال حاضر بیش از 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارند بازدید کردند.

 

حجت الاسلام قهرمانی ابراز امیدواری کرد: در صورت تأمین بودجه های لازم بتوانیم این پروژه ها را هرچه سریعتر به اتمام برسانیم، چراکه با تکمیل این پروژه ها ضمن افزایش دو برابری ظرفیت مدرسه علمیه رسول اکرم (ص)، انگیزه لازم برای جذب استاد نیز فراهم خواهد شد.

 

گفتنی است، مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) تکاب در حال حاضر با شصت نفر طلبه، پنج نفر استاد در سطح یک تحصیلی درحال فعالیت است./936/پ202/ب

ارسال نظرات