۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۲۰۱۲۶۶
با حضور حجت الاسلام والمسلمین قریشی؛

بنیاد زائر امام رضا در آذربایجان غربی آغاز به کار کرد

خبرگزاری رسا ـ بنیاد زائر امام رضا (ع) آذربایجان غربی با انتخاب هیأت امنا، اعضای هیأت مدیره و مدیر عامل در حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی وامام جمعه ارومیه به صورت رسمی آغاز به کار کرد.
امام رضا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، نخستین جلسه هیأت مؤسسان بنیاد زائر امام رضا (ع) صبح امروز در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در محل فرهنگسرای قرآن و عترت ارومیه برگزار شد.

 

این جلسه به منظور انتخاب هیأت امناء، هیئت مدیره و مدیر عامل بنیاد زائر امام رضا (ع) به منظور تسریع در پیگیری و انجام اقدامات لازم  ترتیب یافته بود.

 

بر این اساس، شعبه بنیاد زائر امام رضا (ع) در آذربایجان غربی از امروز زیر نظر نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با تعیین هیات امناء، اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

 

در این جلسه با نظر اعضای هیئت مدیره، کریمی مدیرعامل اسبق شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی به عنوان  مدیرعامل و حجت الاسلام حسین خانی، رییس دفتر امام جمعه ارومیه به عنوان رییس هیات مدیره انتخاب شدند.

 

لازم به ذکر است، بنیاد زائر امام رضا (ع) با جلب مساعدت های مالی خیرین و سرمایه گذاران در صدد است در راستای تحقق مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر ساخت زائر سراهای ارزان قیمت در جوار حرم امام رضا (ع) زمینه زیارت مرقد ثامن الحجج (ع) را برای افراد کم برخوردار فراهم آورد.

 

شماره حساب 1-3300000-11-7822 بانک قرض الحسنه مهر ایران به نام بنیاد زائر امام رضا (ع) جهت پرداخت کمک های مالی مردم خیر و نیکوکار برای مشارکت در طرح خشت های آسمانی، ساخت زائر سراهای ارزان قیمت در نظر گرفته است و در کلیه شعب این بانک در سراسر کشور قابل پرداخت است.

 

در طرح خشت های آسمانی سهم مشارکت به صورت نمادین با عنوان «خشت» معرفی شده و بهای هر یک ازاین خشت های آسمانی هشتصد و هشتاد هزار ریال تعیین شده است . این مشارکت از یک دهم هر خشت یعنی مبلغ هشتاد و هشت هزار ریال نیز قابل ارائه است و خیرین می توانند با هر مبلغی در اجرای این طرح سهیم شوند.

 

بر اساس اعلام بنیاد زائر امام رضا (ع) ، مردم مؤمن و خیر می توانند سایر نذورات نقدی و غیر نقدی خود را به متولیان جمع آوری هدایا و نذورات در محل های برگزاری نماز جمعه و مساجد سراسر استان تحویل و رسید دریافت کنند./936/پ202/س

ارسال نظرات