۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۲۰۱۴۶۵
امام جمعه خوی:

مرحله دوم هدفمندی یارانه ها صحنه جدیدی برای ایثارگری مردم فراهم کرده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه خوی گفت: در مرحله دوم هدفمند کردن یارانه ها صحنه جدیدی برای ایثارگری مردم ایران فراهم شده است که به طور یقین با انصراف افراد بی نیاز از اخذ یارانه قدم مؤثری در این راستا برداشته خواهد شد.
امام جمعه خوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام سید رضی موسوی شکوری، امام جمعه و رییس حوزه های علمیه خوی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان خوی با اشاره به اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها در سال 93 اظهار کرد: با در نظر گرفتن مواضع مراجع بزرگوار تقلید، با توجه به ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی و سلامت از سوی مقام معظم رهبری، گسترش محاصره اقتصادی علیه کشور، ضرورت اصلاح روش مرحله اول و حمایت جدی عملی از قشر آسیب پذیر جامعه اجرای مرحله دوم هدفمند کردن یارانه ها ضروری است.

 

 

وی ادامه داد: مرحله دوم هدفمند کردن یارانه ها صحنه جدیدی برای ایثارگری مردم ایران فراهم شده است که به طور یقین با انصراف نوع مردم از اخذ یارانه قدم مؤثری در این راستا برداشته خواهد شد.

 

 مجلس شورای اسلامی با تغییر قوانین به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کند

 

امام جمعه خوی  در ادامه به بخشی از وظایف و اختیارات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت:قانون گذاری در عموم مسایل کشور، حق اظهار نظر در همه مسایل داخلی و خارجی مربوط به کشور، رسیدگی به شکایات مردم از طرز کار قوای سه گانه و داشتن حق تحقیق و تفحص در تمام امور کشور از جمله آنهاست.

 

وی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی با توجه به اختیارات قانونی می تواند با در اولویت قرار دادن اقتصاد مقاومتی، وضع قوانین مورد نیاز، تجدید نظر در برخی از قوانین مزاحم، نظارت بی طرفانه بر عملکرد دولت، همکاری و تعامل سازنده با قوای دیگر و تلاش آحاد نمایندگان در زمینه فرهنگ سازی نقش سرنوشت سازی در اقتصاد مقاومتی ایفا کند.

 

 توطئه های آمریکا علیه ملت ایران همچنان ادامه دارد

 

 عضو شورای عالی حوزه های علمیه آذربایجان غربی با اشاره به سالگرد کودتای عناصر ضد انقلاب علیه جمهوری اسلامی با هدایت آمریکا در سال 61 ، گفت: آمریکا قبل از اجرای این کودتای ننگین چندین اقدام جنایتکارانه تا آن تاریخ علیه ملت ایران انجام داده بود که انفجار حزب جمهوری اسلامی و نخست وزیری، ترور شهیدان مطهری، هاشمی نژاد، شهدای محراب، مسدود کردن دارایی های ایران،حمله نظامی به ایران در طبس و تحمیل جنگ حزب بعث علیه ایران از آن جمله است.

 

حجت الاسلام شکوری اظهار داشت: توطئه های آمریکا علیه ملت ایران همچنان ادامه و استمرار دارد.

 

 جنایات حقوق بشری کشورهای اروپایی

 

رییس حوزه های علمیه خوی با اشاره به انتشار قطعنامه پارلمان اتحادیه اروپا علیه وضعیت حقوق بشر در ایران گفت: از عجایب اتفاقات روزگار است که پارلمان کشورهایی دم از حقوق بشر می زنند که جنایات و فجایع حقوق بشری آنان جهان را پر کرده است.

 

وی تحمیل دو جنگ علیه بشریت که میلیون ها انسان نابود شد، نسل کشی و اعمال آپارتاید علیه مستعمرات خود در جهان، حمایت از حاکمان دیکتاتور در کشورهای آفریقایی و آسیایی، فروش تسلیحات شیمیایی به حزب بعث در جنگ با ایران، حمایت از تروریست های سوریه جهت کشتن مردم بی گناه و شرم آورتر از همه این ها دفاع از حقوق هم جنس بازان را نمونه هایی از نقض حقوق بشر از سوی اتحادیه اروپا و کشورهای غربی اعلام کرد./936/پ203/ب

ارسال نظرات