۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۲۰۶۷۷۴

برگزیده شدن مقاله طلبه اهوازی در جشنواره علامه حلی

خبرگزاری رسا ـ مقاله یکی از طلاب اهوازی با عنوان «بررسی کلامی عصمت امیرالمؤمنین از کتاب منهاج السنه ابن تیمیه» برگزیده شد.
حجت الاسلام رادمهر

حجت الاسلام رادمهر، پژوهشگر حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزیده شدن مقاله خود در جشنواره علامه حلی خبر داد و افزود: این جشنواره ویژه طلاب جوان و پژوهشگر از سوی معاونت پژوهش حوزه های علمیه برگزار می شود.

وی با بیان این که جشنواره علامه حلی در بخش های اصول، فقه، روانشناسی، فلسفه و منطق است، گفت: مقاله بنده در بخش عقاید و فلسفه حضور داشت.

حجت الاسلام رادمهر با اشاره به موضوع مقاله برگزیده خود در جشنواره علامه حلی تصریح کرد: موضوع این مقاله « بررسی کلامی عصمت امیرالمؤمنین(ع) از کتاب منهاج السنه ابن تیمیه » بود.

پژوهشگر حوزه علمیه خوزستان در ادامه گفت: در این مقاله سعی شد تا شبهاتی را که ابن تیمیه به عصمت امام علی(ع) گرفته استخراج و پاسخ آنان داده شود.

وی با بیان این که این مقاله در 50 صفحه گردآوری شده است، اظهار داشت: جهت تدوین این مقاله بیش از 1000 کتاب را مورد مطالعه قرار دادم.

پژوهشگر حوزه علمیه خوزستان در پایان بیان داشت: مقاله بنده در جشنواره علامه حلی شایسته تقدیر شد و با توجه به پرداختن به مسأله علم و عصمت، این مقاله ظرفیت تبدیل شدن به کتاب را نیز دارد./9464/ت303/ب

ارسال نظرات