۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۲۰۸۰۶۰
مسؤول امور طلاب لرستان:

ورزش طلاب باید به عنوان یک فرهنگ گسترش یابد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول امور طلاب حوزه های علمیه لرستان گفت: ورزش طلاب باید به عنوان یک فرهنگ گسترش یابد.
ورزش طلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام فضل الله نجفی، مسؤول امور طلاب حوزه های علمیه لرستان صبح امروز در دیدار با معاون فرهنگی ورزشی جوانان لرستان که در حوزه علمیه برادران این استان برگزار شد، با اشاره به حضور بیش از یک هزار و 200طلبه در حوزه های علمیه لرستان، گفت: بیش از هزار طلبه این استان جوان هستند.

وی با اشاره به این که در استان لرستان طلاب جوان و با استعداد وجود دارد، افزود: استان لرستان از امکانات ورزشی بی بهره است، اگر به ورزش حرفه ای طلاب اهمیت نمی دهیم، باید به دنبال سلامت این قشر باشیم.

حجت الاسلام نجفی با اشاره به نام گذاری سال، به نام فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی، خاطرنشان کرد: در سالی که فرهنگ از دغدغه های مقام معظم رهبری است، باید تلاش کنیم فرهنگ را در عرصه های گوناگون تقویت کنیم.

 مسؤول امور طلاب حوزه های علمیه لرستان با تأکید بر این که ورزش طلاب به عنوان یک فرهنگ  در حوزه ها و بین طلاب تقویت و گسترش یابد، ابراز داشت: کلاس های ورزشی استخر و شنا برای طلاب لرستان در آینده ای نزدیک برگزار شود.

حشمت اله امان الهی، معاون فرهنگی ورزشی جوانان لرستان، در ادامه با بیان این که اداره کل ورزش جوانان استان در راستای همگانی کردن ورزش تلاش می کند، بیان داشت: ما آمادگی برگزاری دوره های ورزشی فوتسال، والیبال و فوتبال را بین طلاب حوزه های علمیه داریم.

گفتنی است، در این نشست مصوب شد در لرستان دو روز در هفته  دوره ورزشی فوتسال در استان لرستان و هفته ای یک سانس استخر در شهرستان خرم آباد برای طلاب این استان برگزار شود.

حجت الاسلام نجفی در ادامه با اشاره به استعداد طلاب لرستانی در زمینه فوتسال، افزود: مسابقات فوتسال طلاب حوزه های علمیه لرستان پس ماه مبارک رمضان برگزار می شود./9451/پ203/ب

ارسال نظرات