۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۲۰۸۲۱۴
آیت الله کعبی در گفت وگو با رسا:

آقای روحانی حاشیه سازی و التهاب آفرینی به مصلحت شما نیست

خبرگزاری رسا ـ آیت الله کعبی با تاکید بر این که انتظار داریم رییس جمهور از ادبیات مناسبی استفاده کند تا جامعه دچار تشویش و التهاب نشود، گفت: هرگونه التهاب آفرینی در جامعه سبب سوء استفاده دشمنان و بدخواهان نظام می شود.
آيت الله کعبي

آیت الله عباس کعبی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره اظهاراتی که اخیرا از سوی برخی مسؤولان درباره فضای مجازی، ماهواره ها، دین و آخرت مردم مطرح شده است، گفت: با توجه به شعار امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی مطرح شده است، انتظار می رود دولت و ملت، نخبگان، دانشگاهیان، حوزویان، آحاد جامعه و به ویژه قوه مجریه با حفظ وحدت بر اقتصاد مقاومتی و رشد و تعالی در حوزه فرهنگ اسلامی و تقویت ایمان، و عمل صالح برپایه باورها و ارزش های اسلامی و رشد و شکوفایی دینی و اقتصادی جامعه متمرکز شوند.

 

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با تاکید بر این که دولتمردان باید از حاشیه پردازی اجتناب کنند و مشغول مسائل فرعی نشوند، یادآورشد: خصوصا در این بین انتظار است رییس جمهور محترم از ادبیاتی استفاده کند که عزم و اراده و آهنگ عمومی برای استحکام داخلی و درونی نظام با محوریت ولایت فقیه در تحقق اقتصادی مقاومتی و فرهنگ اسلامی بیشتر شود.

 

آیت الله کعبی تصریح کرد: آقای رییس جمهور به گونه ای حرف نزند و از ادبیاتی استفاده نکند که باعث شود که هم ضد انقلاب و دشمنان نظام و ملت از آن سوء استفاده کنند و به گونه ای در جامعه القای دوگانگی و چند گانگی بین حوزویان، دانشگاهیان و نخبگان شود و فضای جامعه ملتهب گردد.

 

وی تاکید کرد: التهاب آفرینی، تشویش و برهم زدن آرامش عمومی نه به سود دولت است و نه به سود ملت و قطعا مطابق با مقتضیات و شرایط امروز کشور نیست.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اضافه کرد: متاسفانه شاهدیم ایشان از ادبیاتی استفاده می کند که ادبیات التهاب ساز و التهاب آور است.

 

وی افزود: این کار از لحاظ شرعی،‌ قانونی و اخلاقی شایسته نیست، علاوه بر این به مصلحت کشور و خود رییس جمهور هم نیست؛ ما پیشنهاد می کنیم ایشان از این گونه ادبیات که القای دوگانگی در جامعه می کند و باعث سؤ استفاده دشمنان می شود پرهیز کند.

 

آیت الله کعبی بیان کرد: این کار آقای رییس جمهور به مصلحت دولت و شخص رییس جمهور هم نیست و قوه مجریه را از اهداف که برای پیشرفت کشور دارند باز می دارد. /924/ت302/ج 
 

ارسال نظرات