۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۲۰۸۲۳۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

امام خمینی الگوی عملی استکبار ستیزی در قرن معاصر است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تسلیت سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی(ره) علمدار اسلام ناب محمدی و الگوی عملی استکبار ستیزی در قرن معاصر است.
حجت الاسلام ناصر شکريان، مدير کل تبليغات اسلامي مازندران،

حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل با تسلیت فرا رسیدن 14 خرداد، سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی(ره) علمدار اسلام ناب محمدی و الگوی عملی استکبار ستیزی و ظلم ستیزی در قرن معاصر است.

 

وی با بیان این که مراسم هر ساله سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) تجدید میثاق با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی و بیعت با رهبری عظیم الشان انقلاب اسلامی است، افزود:  هنر بزرگ و بی بدیل بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی این بود که اسلام را جان دوباره بخشید و نقطه امید همه مسلمانان مظلوم  و ستم دیده جهان شد.

 

حجت الاسلام شکریان ضمن پرداختن به ابعاد شخصیتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بیان داشت: امام خمینی(ره) ملت های مسلمان را بیدار کرد تا در مقابل قدرت های جهانی و نظام های طاغوتی حتی استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا به مبارزه بپردازند.

 

این مسؤول فرهنگی با اشاره به قسمتی از وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: امروز همه مسلمانان جهان ایران را تنها کشور مهم و تأثیرگذار منطقه می دانند و این به برکت پیروزی  انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری و جانفشانی هزاران شهید گلگون کفن این انقلاب است.

 

عضو شورا فرهنگ عمومی مازندران خاطرنشان کرد: از نوع سبک زندگی امام خمینی(ره) می توان فهمید که ایشان چقدر به آموزه های اسلام چه در زندگی شخصی و چه در جایگاه مدیریتی اهمیت می دادند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به مبارزات امام راحل در دوران عمر پربرکتشان با حکومت های استبدادی و استعماری تاکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با ایمان به خدا، بهره مندی از فرامین مقام معظم رهبری و حضور همیشگی آحاد مردم در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی، حفظ وحدت کلمه و افزایش بصیرت عمومی همواره به عنوان الگویی  برای ملت های آزادیخواه جهان خواهند ماند./1313/ت302/ب1

ارسال نظرات