۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۲۰۹۵۶۹
با صدور پیامی صورت گرفت؛

تقدیر استاندار قم از عوامل برگزاری جشن‌های نیمه شعبان

خبرگزاری رسا ـ استاندار قم با صدور پیامی از تلاش همه عوامل برگزاری جشن‌های نیمه شعبان تقدیر کرد.
صالحي منش

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام محمدصادق صالحی‌منش، استاندار قم با صدور پیامی از تلاش همه عوامل برگزاری جشن‌های نیمه شعبان تقدیر کرد.

در پیام وی آمده است: در فرخنده زادروز منجی عالم بشریت، شهر مقدس قم، میزبان هزاران چشم انتظار مهدی موعود(عج)، از اقصی نقاط کشور و جهان اسلام بود. زائران و دلشیفتگانی که به عشق دیدار سیمای دلربای یوسف زهرا، رنج و مشقت فرسنگ‌های طولانی سفر را به جان خریده و با حضور در مسجد مقدس جمکران «میعادگاه عاشقان امام زمان(عج)»، برای سلامتی وجود نازنین آن حضرت و تعجیل در ظهورش دست به دعا برداشتند.

در ادامه این پیام تصریح شده است: اکنون که به فضل الهی جشن بزرگ نیمه شعبان با شکوه و شوکت هر چه تمام برگزار شده است، اینجانب بر خویش فرض می‌دانم تا به نمایندگی از جانب مردم مؤمن و دوستدار اهل بیت(ع) قم و خادمین آن‌ها در دستگاه‌های اجرایی استان، از حضور پر شور و شوق آحاد محبان مهدی(عج) در کنگره معنوی شعبان در قم تقدیر و تشکر کنم.

در این پیام اضافه شده است: همچنین جا دارد از زحمات و تلاش‌های تمام عوامل و بخش‌های مختلف به ویژه نهادها و دستگاه‌های عضو مجموعه ستاد تسهیلات زائرین استان که از هفته‌ها قبل، برنامه‌ریزی و تدارک وسیعی را برای ایجاد زمینه‌های میزبانی شایسته قم و رونق بخشی به جشن‌های این ایام داشته‌اند و نیز متولیان محترم مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت معصومه(س) تقدیر و تشکر داشته باشم. انشاء‌الله خداوند متعال ما و همه شیعیان را مشمول لطف آن حضرت قرار بدهد./997/د102/ج

ارسال نظرات