۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۲۰۹۷۳۶

آیت الله نوری همدانی به زیارت مقبره شهید قاضی طباطبایی رفت

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی در جریان سفر به استان آذربایجان‌شرقی صبح امروز با حضور در مسجد مقبره تبریز مزار شهید قاضی طباطبایی را زیارت کرد.
مقبره شهيد قاضي طباطبايي - تبريز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی، مرجع تقلید جهان تشیع صبح امروز در جریان سفر به استان آذربایجان‌شرقی با حضور در مسجد مقبره بازار کفاشان تبریز، به زیارت مرقد شهید آیت الله قاضی طباطبایی، اولین شهید محراب انقلاب اسلامی ایران رفت.


بنابر این گزارش، زیارت امامزاده سیدحمزه منطقه سرخاب تبریز نیز از دیگر برنامه های امروز حضرت آیت الله نوری همدانی بود که با همراهی مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی و برخی از علما و مسؤولان استانی صورت می گیرد.


همچنین این مرجع تقلید جهان تشیع دیدار با سه خانواده شهید که یکی از آنان خانواده یکی از عالمای شهید منطقه آذربایجان است، را در برنامه دارد.


پیش از این اعلام شده بود؛ حضرت آیت الله حسین نوری همدانی، مرجع تقلید جهان تشیع 26 خرداد یک سفر شهرستانی خواهند داشت که این برنامه لغو شده است.


قرار است، حضرت آیت الله نوری همدانی در آخرین روز سفر به استان آذربایجان شرقی، فردا در کنگره شیخ سلار دیلمی اولین فقیه شیعی در تبریز سخنرانی داشته باشد./935/پ203/ب

ارسال نظرات