۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۲۱۲۰۲۵
عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران:

تضعیف جایگاه خانواده مهم ترین هدف رسانه های بیگانه است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تضعیف جایگاه خانواده مهم ترین هدف رسانه های بیگانه است، ادامه داد: این رسانه ها در تلاش هستند تا در راستای از هم گسیختن بنیان خانواده و افزایش طلاق در جامعه حرکت کنند.
امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل ظهر امروز در جمع نمازگزاران شهرستان آمل با بیان این که باید در زندگی با احتیاط عمل کنیم، گفت: شخص محتاط مراقب است تا شیاطین بر او وارد نشوند و انسان باتقوا با عمل و فکر کار می کند که ما اهل ولایت و محبت مولا هستیم.

 

وی با اشاره به این که نباید به این حد از تقوا قانع شویم و باید در این راستا تلاش داشته باشیم، بیان داشت: تقوا محوری زمینه ساز تعالی و تکامل انسان بوده که سبب می شود تا انسان به مراتب والایی برسد.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز دشمنان عجیب و غریبی در دنیا داریم، تصریح کرد: سایت ها و رسانه های بسیاری حتی با آرم اسلامی برخلاف دین و مذهب تلاش می کنند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با اشاره به این که تضعیف جایگاه خانواده مهم ترین هدف رسانه های بیگانه است، ادامه داد: این رسانه ها در تلاش هستند تا در راستای از هم گسیختن بنیان خانواده و افزایش طلاق در جامعه حرکت کنند.

 

وی، افزود: دشمن همیشه دشمن است و هر چه آمریکا خیر ما را بخواهد بدانید که حلوای دست او زهرمار است که همواره باید مراقب بوده و فریب نقشه های شوم آنان را نخوریم.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که دشمن درصدد است تا با انواع برنامه ها و نقشه های گوناگون فرهنگ منحط خود را در جامعه استوار کنند، خاطرنشان کرد: توجه بیش از پیش به ترویج تعالیم اسلامی می تواند نقش مؤثری را در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان داشته باشد.

 

استاد حوزه علمیه آمل گفت: برنامه ریزی مدون و سازمان دهی شده در راستای تحقق سبک زندگی اسلامی امری ارزنده است که باید به آن توجه شود.

 

امام جمعه آمل با بیان این که باید دقتی بیشتر در خود و خانواده مان داشته باشیم تا به انحراف کشیده نشوند، ادامه داد: خانواده ها باید مراقب فرزندان خود باشند و نظارت و تبلیغ خوبی نسبت به آنان داشته باشیم.

 

استاد حوزه علمیه آمل با اشاره به این که باید در اعمال خود در راستای ترویج ارزش های اسلامی و دینی قدم برداریم، افزود: اگر کارهای ما اسلامی و مبتنی بر تعالیم والای دینی باشد می تواند نسبت به دیگران اثرات ارزنده ای داشته باشد.

 

عضو شورای استانی علمیه مازندران با بیان اشاره به وقایع کشور عراق، خاطرنشان کرد: ایادی استکبار جهانی می خواهند ردپای خود را گم کنند که به گروهک های به ظاهر اسلامی روی می آورند.

 

امام جمعه آمل، تصریح کرد: جنگ عراق جنگ دلبستگان به اهداف آمریکا است که می خواهند در راستای اهداف و منافع این کشورهای استعمارگر گام بردارند./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات