۲۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۲۱۲۷۹۸
در آستانه روز حجاب و عفاف؛

راهپیمایی نمازگزاران اردبیلی در حمایت از حجاب و عفاف برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ راهپیمایی نمازگزاران اردبیلی در حمایت از حجاب و عفاف، پس از نماز جمعه و در آستانه روز حجاب و عفاف در اردبیل برگزار شد.
حجاب و عفاف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، نمازگزاران اردبیل، پس از نماز جمعه، در آستانه روز حجاب و عفاف، در حمایت از سیمای حجاب و عفاف و دوری از اختلال در این حوزه، تجمع و راهپیمایی حمایتی انجام دادند.

 

حجت الاسلام ولی نظرپور، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، در حاشیه این راهپیمایی، خاطرنشان کرد: عفاف و حجاب به عنوان سنگر حمایت از حقوق بانوان و حفظ کرامت آن ها باید مورد توجه قرار گیرد چرا که زنان و دختران محجبه و عفیف سنگربانان کرامت، شرافت و عفت هستند.

 

وی با اشاره به نزدیکی 21 تیرماه به عنوان روز ملی عفاف و حجاب، افزود: آن هایی که از حجاب به عنوان مانعی در هویدا شدن زیبایی های ظاهری زن یاد می کنند، باید بدانند که این تفکر آن ها هیچ جایگاهی ندارد.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، تصریح کرد: در دین اسلام زیبایی زن و شایستگی های او با عفاف و حجاب تعیین شده و هرگونه بی توجهی به این امر ناشی از  تفکر غربی و با هدف از بین بردن عزت و شخصیت زن است.

 

حجت الاسلام نظرپور، با اشاره به فصل تابستان و برخی بی حرمتی ها به مقوله حجاب و عفاف در سطح استان، خاطرنشان کرد: نباید در دهن کجی به مقدسات و خون هزاران شهیدی که در این سرزمین ریخته شده است عده ای بخواهند رسالت زینبی و فاطمی خود را از دست داده و در برابر بد حجابی ها سکوت اختیار کنند در حالی که انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر لازمه شایستگی جامعه و قوت آن است.

 

وی با بیان این که بعد از گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب عده ای در صدد احیای تفکر فاسد طاغوتی و ستم شاهی در زیر سوال بردن الگوهای عفاف و حجاب هستند، اظهار کرد: آنهایی که چنین دست اندازی هایی می کنند باید منتظر عقوبت الهی و بسیاری از گرفتاری های جامعه باشند که به طور قطع سلامت مکتب اسلام را همواره در معرض تهدید قرار می دهند.

 

گفتنی است، مردم خداجوی اردبیل، با تاکید بر لزوم رسیدگی به وضعیت حجاب و عفاف در جامعه، خواستار رسیدگی مسؤولان بر این امر مهم شدند./937/پ202/ب

ارسال نظرات