۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۲۱۲۸۹۷
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

هدف غرب از حمایت داعش راه اندازی جنگ فرقه‌ای بوده است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ولایی گفت: هدف اصلی و نهایی غرب از حمایت گروهک های تروریستی در منطقه راه اندازی جنگ فرقه‌ای و مذهبی بوده است.
حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولايي، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه عاشوراي آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی امروز در جمع تعدادی از بسیجیان پایگاه های مقاومت تبریز اظهار داشت: جنایات گروهک‌های تروریستی تکفیری در عراق و سوریه با حمایت تمام عیار غرب به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی صورت می گیرد.


وی با بیان این‌که هدف اصلی و نهایی غرب از حمایت گروهک های تروریستی در منطقه راه اندازی جنگ فرقه‌ای و مذهبی بوده است، تصریح کرد: مهم ترین هدف ورود داعش به عراق نیز این نقشه خبیثانه بود، غافل از این‌که مراجع تقلید عراق با فتوای تاریخی خود این فتنه دشمنان را کور کردند.


حجت الاسلام ولایی با اشاره به این‌که اصرار رسانه های وابسته به غرب و رژیم صهیونیستی در اعلام جنگ داخلی عراق با عنوان جنگ شیعه و سنی نشان از این توطئه پنهان دارد، تصریح کرد: رسانه‌های غربی با ساخت و تولید تصاویر دروغین و ساختگی درباره تحولات منطقه به دنبال تحقق این هدف شوم هستند.


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی ادامه داد: استکبار جهانی قصد دارد با شایعه‌پراکنی به وحدت میان مسلمین جهان ضربه بزند تا ثبات و امنیت کشورهای مسلمان متزلزل شود، بنابراین وحدت، یکپارچگی و انسجام امت اسلامی ضرورتی مهم و فوری برای جهان اسلام محسوب می شود.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این‌که اهداف خصمانه دشمنان تنها در راه‌اندازی جنگ های فرقه ای خلاصه نمی شود، گفت: امروز دشمن در ممالک اسلامی با طرح‌های گسترده ضدفرهنگی به دنبال ترویج منکرات و بی توجهی به شعائر اسلامی از سوی مسلمانان است.


حجت الاسلام ولایی با بیان این‌که باید با تقویت پایه های دینی جامعه در مقابل هرگونه تهاجم فرهنگی دشمنان ایستادگی کنیم، گفت: باید دانست که اتخاذ موضع تدافعی در برابر هجمه گسترده فرهنگی دشمن جایز نیست، با وجود داشتن معارف غنی دینی و قرآنی باید موضعی تهاجمی در مسائل فرهنگی و تبلیغی داشته باشیم.


وی با بیان این‌که ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای مبارزه با تمایلات نفسانی و وسوسه های شیطانی است، خاطرنشان کرد: اولین اقدامی که شیطان برای منحرف کردن فرد مؤمن می کند، این است که اعمال زشت و ناپسندی که فطرت انسان از آنها بیزار است، نزد او را زیبا جلوه می‌دهد.


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی در پایان تبعیت از ولایت فقیه را مهم ترین وظیفه امروز ملت دانست و گفت: برای مقابله با فتنه‌های زمان باید از ولایت و سیره اهل بیت (ع) پیروی کنیم تا موجب جلب رضایت الهی و ائمه اطهار شویم./935/پ202/ب

ارسال نظرات