۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۴
کد خبر: ۲۱۳۳۲۹
با حضور آیت الله موسوی جزایری؛

آیین تودیع و معارفه رییس اتحادیه انجمن های دانش آموزان خوزستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ آیین تودیع و معارفه رییس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خوزستان با حضور آیت الله موسوی جزایری برگزار شد.
آرم اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانش آموزان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیین تودیع و معارفه رییس اتحادیه انجمن های دانش آموزی استان خوزستان، با حضور آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، حمید علامتی، دبیر کل اتحادیه انجمن های دانش آموزی کشور، حجت الاسلام علی نوری، مسؤول دفتر حجت الاسلام حاج علی اکبری، رییس اتحادیه انجمن های دانش آموزش کشور، علما، روحانیان و سایر مسؤولان استانی در دفتر امام جمعه اهواز برگزار شد.

در ابتدای این آیین علامتی، دبیر کل اتحادیه انجمن های دانش آموزی کشور، یکی از خصوصیات بارز اتحادیه انجمن های دانش آموزی را اتکا به مقام شامخ ولایت، عنوان کرد و اظهار داشت: خوشبختانه از آغاز راه اندازی اتحادیه انجمن های دانش آموزی تا کنون، یکی از ویژگی های بارز آن اتکا به ولایت و پشتیبانی از رهبر معظم انقلاب است که خود سبب بیمه شدن دانش آموزان در برابر هجمه های فکری دشمن شده است.

بنابراین گزارش، در بخش دیگری از این آیین با تقدیر و تشکر از زحمات حجت الاسلام رضا کلاه کج، اظهار داشت: امید است حجت الاسلام محمدیان، این اتحادیه را همان گونه که تا کنون با موفقیت همراه بوده است به پیش رفته است.

گفتنی است، در این آیین حجت الاسلام کلاه کج که به مدت 10 سال ریاست این انجمن را بر عهده داشت، تودیع و حجت الاسلام اکبر محمدیان به عنوان رییس جدید اتحادیه انجمن های اسلامی خوزستان معرفی شد./9465/پ203/ب2

ارسال نظرات