۲۸ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۰
کد خبر: ۲۱۳۶۴۴
در شام شهادت امیرالمؤمنان؛

مردم خوزستان همنوا با یتیمان کوفه ناله وا علیا سر دادند

خبرگزاری رسا ـ همزمان با شب بیست و یکم ماه رمضان و شام شهادت امام علی(ع) مردم خوزستان به عزاداری و احیای این شب پرداختند.
شب بيست و يکم ماه مبارک رمضان در اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، همزمان با شب بیست و یکم ماه رمضان و شام شهادت امام علی(ع) مردم خوزستان با حضور در مساجد و دیگر اماکن مذهبی به عزاداری و احیای این شب بزرگ پرداختند.

بقعه علی بن مهزیار اهوازی نیز در شب 21 ماه رمضان میزبان عاشقان و دلدادگان مولای متقیان بود. در این مراسم که از ساعت 23 آغاز شد، حجت الاسلام والمسلمین حاجتی، امام جمعه موقت اهواز به سخنرانی و حاج طهماسب پور به مداحی پرداختند.

در مصلی امام خمینی(ره) اهواز نیز مردم اجتماع باشکوهی برگزار کردند و در این مراسم حاج سید محمد امام به مداحی و قرائت دعا پرداخت.

بنا براین گزارش، مراسم احیای شب 21 رمضان در مصلی امام خمینی(ره) همچون سال های گذشته از طریق صدا وسیمای مرکز خوزستان به صورت زنده و مستقیم پخش شد.

از دیگر مکان هایی که شب گذشته مراسم احیای شب 21 رمضان در آن ها برگزار شد، گلزارهای شهدای استان خوزستان بود.

مردم شهید پرور استان خوزستان با حضور در گلزارهای شهدا بار دیگر با آرمان های انقلاب تجدید میثاق کرده و سلامتی رهبر معظم انقلاب را از خداوند خواستار شدند.

حرم حضرت دانیال نبی(ع) در شوش، بقعه متبرکه حضرت سبزقبا در دزفول و مقام حضرت صاحب الزمان(عج) شوشتر از دیگر مکان هایی در استان خوزستان بود که میزبان خیل عظیم مشتاقان مولا امیرالمؤمنین(ع) بودند.

برپایی خیمه های معرفت در بقاع متبرکه در شب های قدر از سوی اداره اوقاف و امور خیریه خوزستان و اعزام مبلغ به مناطق محروم و روستاهای استان در ماه مبارک رمضان از دیگر برنامه هایی بود که سبب شده خوزستان در این شب های عزیز رنگ و بویی علوی به خود بگیرد.

گفتنی است، مردم خوزستان در شب بیست و یکم ماه رمضان دعایی مشترک نیز داشتند و آن دعا، خواسته ای جز نابودی کفر و پیروزی مسلمین در کشورهای عراق، فلسطین و سوریه نبود./9464/پ203/ب2

ارسال نظرات