۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۲۱۳۷۷۱

اجرای طرح ضیافت آسمانی در دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی

خبرگزاری رسا ـ طرح ضیافت آسمانی با محوریت اطعام گروه های مختلف روزه دار در دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اجرا می شود.
ضيافت افطاري دفتر امام جمعه بيرجند در ايام ماه مبارک رمضان

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، طرح ضیافت آسمانی با محوریت اطعام گروه های مختلف مؤمن روزه داری در دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام بیرجند برگزرا می شود.

 

این طرح که از ابتدای ماه مبارک رمضان با هدف اطعام روزه داران و انجام دیدار صمیمانه نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با گروه های مختلف مردم  و رسیدگی به مشکلات آنها انجام می شود تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

 

از ابتدای آغاز این طرح تاکنون گروه های مختلف مردم از جمله نخبگان، دانش آموزان، ایتام، جامعه پزشکی، نیروهای مسلح، فعالان فرهنگی، فعالان مذهبی و کارکنان دستگاه های اجرایی مختلف با نماینده ولی فقیه در استان دیدار داشته اند.

 

تبین راهکارهای مختلف برای پیشرفت جامعه، تبیین نقش گروه های مختلف برای دست یابی به اقتصاد پویا و فرهنگ اسلامی و تبیین رهنمودهای مقام معظم رهبری برای دست یابی جامعه به فرهنگ و اقتصاد اسلامی از مهم ترین دستاوردهای این نشست ها در استان بوده است.

 

در این نشست ها حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی وظایف گروه های مختلف را در استان در راستای کاهش محرومیت تبیین کرده اند و خواهان فعالیت همه جانبه و انسجام گروه های مختلف مردم در سطح استان برای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری شده اند.

 

همچنین افزون بر اطعام روزه داران مختلف در دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به کمک حجت الاسلام والمسلمین رضایی گروه های مختلف نیازمند جامعه در مساجد و پایگاه های مختلف هلال احمر اطعام شده اند.

 

لازم به ذکر است در این نشست ها بسیاری از مشکلات اقشار مختلف در استان مطرح شده و راهکارهای مختلف در این همین نشست ها با مشورت گروه های مختلف برای رفع این منشکلات تبیین شده است.

 

همچنین اطعام اقشار مختلف در دفتر حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی از محل درآمدهای شخصی وی بوده و به هیچ وجه برای انجام این طرح از هزینه های بیت المال استفاده نشده است.

 

لازم به ذکر است یکی از راهبردهای مهم حجت الاسلام والمسلمین رضایی برای افزایش بصیرت دینی و سیاسی در گروه های مختلف اجتماعی انجام دیدارهای صمیمانه با آنها است و براساس برنامه اعلام شده از سوی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دیدارهای امام جمعه بیرجند با مردم تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داشته و وی در این هفته با گروه های مختلف فرهنگی و داوطلبان عضو جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی دیدار خواهندداشت. /968/پ202/ب4

ارسال نظرات