۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۲۱۳۸۶۴
امام جمعه سمنان:

روز قدس روز عزای رژیم صهیونیستی و آمریکا است/ راهپیمایی امسال شکوه بیشتری خواهد داشت

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان این که برپایی راهپیمایی باشکوه در روز قدس اسرائیل و آمریکا را به وحشت می اندازد، گفت: روز قدس روز عزای آنها است و این بهترین راه برای محو اسرائیل از صفحه روزگار است.
حجت الاسلام شاهچراغي، امام جمعه و نماينده ولي فقيه در سمنان حجت الاسلام و المسلمين شاهچراغي، نماينده ولي فقيه در استان سمنان

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، روز جهانی قدس را روز عزای رژیم جعلی و غاصب اسرائیل و آمریکا دانست و اظهار داشت: آنها از حرکت هایی که در این روز انجام می شود بسیار وحشت دارند.


وی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس را از یادگارهای امام(ره) برشمرد و گفت: بهترین راه برای نابودی اسرائیل همین کاری است که امام(ره) تعیین کرده است و ما باید این راه را ادامه دهیم تا همان گونه که ایشان فرمودند اسرائیل از صحنه روزگار محو شود.


امام جمعه سمنان شعارهای «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» را نفرین و دعا علیه دشمنان اسلام دانست و بیان داشت: خداوند وعده فرموده«ادْعُونِی أَسْتَجِبْ لَکُمْ»بنابراین اگر این همه مسلمان در ماه مبارک رمضان دعای مشترکی داشته باشند قطعا خدا اجابت می فرماید.


حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی پرپایی راهپیمایی امسال را با اهمیت تر از سال های گذشته دانست و گفت: به دلیل نسل کشی و کودک کشی های اخیر رژیم غاصب صهیونیستی لازم است مسلمانان با جدیت و شکوه بیشتری در راهپیمایی امسال شرکت کرده و مشت های گره کرده خود را نثار دشمنان کنند.


وی با بیان این که حمایت از مظلومان یکی از مهم ترین آموزه های مهم دین اسلام است، ابراز داشت: امیرالمؤمنین(ع) می فرماید کونوا لظالم خصما و للمظلوم عونا؛ بنابراین ما باید همواره دشمن ظالم و همراه مظلوم باشیم.


نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به این که راهپیمایی روز جهانی قدس هرسال با شکوه تر از سال های گذشته برگزار می شود، گفت: امسال نیز امیدواریم مرد و زن، کوچک و بزرگ برای قدردانی از امام(ره) و مبارزه با اسرائیل غاصب راهپیمایی این روز را با شکوه و عظمت برگزار کنند.


امام جمعه سمنان افزود: امیدواریم هرچه زودتر این غده سرطانی نابود شود و منطقه از شر اسرائیل و حامی آن آمریکای جنایت کار نجات پیدا کند و شر اینها به خودشان بازگردد./928/ت302/ج

 

ارسال نظرات