۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۲۱۵۵۵۱
فرمانده سپاه انصار الرضا خراسان جنوبی:

خبرنگاران مجاهدان عرصه دین و فرهنگ جامعه هستند

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی، در پیامی با تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران و فعالان رسانه ای خراسان جنوبی، گفت: خبرنگاران مجاهدان عرصه دین و فرهنگ در جامعه هستند که امانت داری و تقوا از مهم ترین شاخصه های ارزشی یک خبرنگار محسوب می شود.
سردار يعقوب علي نظري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند سردار یعقوب علی نظری، رییس بسیج رسانه خراسان جنوبی و فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) استان، در پیامی ضمن تبریک روز خبرنگار به فعالان رسانه ای استان ویژگی ها و رسالت یک خبرنگار متعهد انقلابی را به شرح زیر عنوان کرد.

 

در این پیام با بیان این که این که برای قلم و نوشتن ارزشی والاتر از آن نیست که پروردگار متعال به آن قسم خورده، عنوان شده است: روز خبرنگار، نماد ارج نهادن به مقام قلم و یاد سوگند باری‌تعالی بر سفیران و پیام‌آوران عرصه‌ی آگاهی‌بخشی در راه اعتلای باور و معرفت دینی و ترویج آزادگی از بند جهالت در پناه ایمان به حقیقت است.

 

همچنین در این پیام خبرنگاران به وجدان های بیدار و تصویرگر زمان خویش توصیفه شده اند که همواره در عمق جامعه زندگی می کنند که سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه مرهون تلاش شبانه روزی این قشر است.

 

در این پیام رسانه ها به عنوان یک ابزار اطلاع رسانی و یک عنصر فرهنگ ساز در برهه ها و مقاطع مختلف از گذشته تا به حال عنوان شده که همواره در پیشرفت جامعه موثر بو ده است.   

 

رییس بسیج رسانه خراسان جنوبی رشد و تعالی اندیشه و هدایت جامعه به مسیر کمال  را در گرو تلاش و پرتوافشانی متعهدانه قلم‌زنانی عنوان می کند که بسیجی وار با باوری مؤمنانه، رفتاری عاقلانه و دلی دردمندانه، خود را مکلف به ترویج حقایق می‌دانند تا مصداق سوگند خداوند شوند.

 

وی خبرنگار متعهد و انقلابی را نماد امانت داری، تقوا و بصیرت درجامعه اسلامی می داند و تاکید می کند: خبرنگار متعهد و انقلابی بازوی توانمند نظام و مسؤولان است.

 

سردار نظری آگاهی بخشی را موضوعی خطیر و مهمی می داند که ترویج دانایی و ایجاد شور و امید و نشاط در جامعه یکی از برکات مهم آن است.

 

وی  خبرنگاران را مجاهدان عرصه فرهنگ عنوان می کند که پیوسته با تحمل مشقات فراوان وظیفه حساس اطلاع رسانی شفاف و دقیق  در زمینه رخدادها و وقایع خبری را بر عهده دارند .

 

رییس بسیج رسانه خراسان جنوبی در ادامه پیام خود تاکید می کند: بی شک در موقعیت حساس کنونی که بنا به فرموده رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی ، دنیای اسلام با هجمه فرهنگی غرب مواجه است ، رسالت خطیر روزنامه نگاران وخبرنگاران برای روشن ساختن افکار عمومی و ایجاد بینش و بصیرت بیشتر در جامعه ، انعکاس منصفانه عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ترویج فرهنگ ناب و اصیل انقلاب اسلامی و گسترش روحیه بسیجی و جهادی بیش از پیش ضروری شده است و خبرنگاران باید همواره با حرکت در مسیر رهنموهای مقام معظم رهبری عرصه توسعه کشور را هموار کنند. /968/د101/ب4

ارسال نظرات