۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۲۱۵۸۰۹
معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین:

رسانه اسلامی مهم‌ترین جز‌ جامعه اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین کشور، رسانه اسلامی را مهم‌ترین جز‌ جامعه اسلامی دانست و گفت: جامعه اسلامی در گرو یک رسانه اسلامی محقق می‌شود.
معاون روابط عمومي سازمان بسيج مستضعفين کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، اسماعیل احمدی، معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین کشور، صبح امروز، در جمع خبرنگاران این استان با تبریک 17 مردادماه، روز خبرنگار، اظهار داشت: رقم خوردن جامعه اسلامی باید از اهداف اصلی رسانه باشد.

 

وی افزود: جامعه اسلامی جامعه‌ای است که همه نقاط آن رنگ و بوی اسلام داشته باشد؛ به‌طوری که این فرهنگ غنی از سوی دیگر جوامع به‌وضوح قابل لمس باشد و به یقین، تحقق این مهم از رسالت‌های رسانه‌ها است.

 

احمدی، رسانه اسلامی را مهم‌ترین جز‌ جامعه اسلامی دانست و گفت: جامعه اسلامی در گرو یک رسانه اسلامی محقق می‌شود.

 

وی با بیان این که آن چه اکنون از رسانه در اختیار ما قرار دارد خوراک و ابزار غرب است، تصریح کرد: متأسفانه تاکنون اقدام مؤثری در راستای تغییر و یا اصلاح ضوابط و معیارهای رسانههای کشور صورت نگرفته است و این شرایط زیبنده رسانه نیست.

 

احمدی ارزش کار خبری را به عمل صالح و در مسیر الهی بودن دانست و با انتقاد از رسانه ملی گفت: رسانه ملی تنها به اخبار مسؤولان و اشخاص کشوری و استانی اکتفا می‏‌کند، این در حالی است که انتقال سخنان، درخواستها و دغدغههای مردم روستایی و سایر شهرها نیز از رسالت‌های این رسانه است که متأسفانه نادیده گرفته شده است.

 

رسانه اسلامی یک رسانه امید‌آفرین، بانشاط و واقع‌بین است

 

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین کشور با طرح این پرسش که چه کنیم رسانه‌ای اسلامی داشته باشیم؟ افزود: رسانه اسلامی یک رسانه امید‌آفرین، بانشاط و واقع‌بین است.

 

این مقام مسؤول با تأکید بر این که رسانه اسلامی رسانه جناح، گروه و باند نیست، خاطرنشان کرد: متأسفانه اکنون رسانههای کشور بیشتر به سیاه‌نمایی و از بین بردن امید و نشاط و شادابی در مردم کار می‌کنند.

 

احمدی با تأکید بر این که هر کجا در این کشور پیروزی و موفقیتی حاصل شده به برکت عمل به دستورات رهبری بوده است، گفت: در هر کجا مسؤولان قوا به منویات رهبری توجه کردند به سعادت و موفقیت دست یافتیم و هر کجا غفلت شده به ناکامی و مشکلات برخورده‌ایم.

 

وی سیاستهای اقتصاد مقاومتی را تنها راه‌حل نجات کشور از مشکلات دانست و گفت: رییس جمهور هند در سفر به ایران و دیدار با رهبر انقلاب، اقتصاد مقاومتی را به‌روز‌ترین و کارآمدترین نظریه دانست و آن را در کشور خود کاربردی کرد./9457/پ203/ب2

ارسال نظرات