۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۲۱۶۵۳۵
نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا:

سران مرتجع عرب با کمک به اسرائیل تیشه به ریشه اسلام می‌زنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان این که هر وجدان بیداری حمایت از غزه را وظیفه دینی و انسانی خود می داند، گفت: دول عربی با کمک به اسرائیل تیشه به ریشه اسلام می زنند.
اسرائيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی، پیش از ظهر امروز در جمع دانشجویان و مردم تجمع کننده حامی غزه در خراسان جنوبی با بیان این که  وظیفه شرعی هر انسانی حکم می کند که از مردم غزه حمایت کنند، افزود: سکوت بعضی از رسانه های داخلی کشور و بعضی از هنرمندان که خود را پیشگام جریان فرهنگی می دانند نشان می دهد که این گروه از بصیرت کمی برخوردار هستند و فکر می کنند با سکوت در مقابل جبهه ستم می توانند منافع بیشتری بدست آروده یا منافع خود را حفظ کنند.

 

وی با بیان این که متاسفانه دولتمردان عربی نه تنها در مقابل جنایات اسرائیل سکوت کرده بلکه از اسرائیل حمایت مالی هم می کنند، ادامه داد: این دولت ها گماشته و دست نشانده مستقیم اسرائیل بوده و تنها ظاهر آنها اسلام است و از نواندگان ابوسفیان هستند که شاید در ظاهر مسلمان شده ولی در باطن بزرگ ترین کینه را نسبت به پیامبر و اهل بیت در سینه دارند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به این که دول عربی با سکوت خود در برابر اسرائیل تیشه به ریشه اسلامی زنند، افزود: امروزه اسرائیل و گروه ها تکفیری خنجر خود را روی گوی اسلام واقعی گذاشته و به هر شکلی که هست می خواهند اسلام را نابود کرده و اسلام صهیونیستی را به جای اسلام واقعی به مسلمانان سطحی نگر و مردم دنیا عرضه کنند.

 

 حجت الاسلام نوفرستی با بیان این که امروز جامعه جهانی بیش از هر زمان دیگری محتاج به کمک ولی عصر(عج االله) است و جوانان حزب الهی و مقاوم ایرانی و شیعه در سراسر جهان به عنوان لشکریان مخلص امام زمان(عج الله) باید دست مردم مظلوم و بی گناه را بگیرند، ادامه داد: در زمان حاضر شیعیان و امت اسلامی با دفاع از ملت های مظلوم جهان به ویژه مردم غزه می توانند چهره واقعی اسلام را به دنیا نشان داده و توطئه های گروه های تکفیری را در خشن جلوه دادن چهره اسلام بی اثر سازند.

 

وی با بیان این که جنگ غزه جبهه حق و باطل را به خوبی به جهانیان معرفی کرده است، ادامه داد: مقاومت نیروهای حزب الله در غزه و در سایر کشورهای اسلامی حقانیت اسلام را به مردم دنیا نشان داده است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان این که اکنون جهان سرگشته و تشنه عدالت و اسلام ناب محمدی است، گفت: امروز زمانی است که نیروهای مقاومت با مقاومت جانفشانه خود در برابر ظلم و ستم می توانند عدالت و راه امیر مومنان(ع) را به جهانیان معرفی کنند.

 

حجت الاسلام نوفرستی با بیان این که یهود و نصاری از صدر اسلام تاکنون به واسطه خودخواهی، مسلمانان را مورد هجمه ها و تجاوزهای خود قرار داده اند، افزود: بیش از 66 سال از این تجاوزها می‌گذرد اما به لطف خداوند مسلمانان توانسته‌اند با روحیه مقاومت در برابر این دشمن دیرینه ایستادگی کرده و پشت آنها را به خاک بمالند.

 

وی با اشاره به این که آیات قرآن بدترین دشمن مسلمانان و مومنان را یهود و نصاری معرفی کرده و مسلمانان را از همراهی آنها منع می‌کند، گفت: ما باید در نشست‌ها و مجامع بین المللی دشمنان خود را به خوبی بشناسیم و از حربه‌های آنها آگاه شویم.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان این که انقلاب اسلامی تنها جریانی است که تاکنون در مقابل استکبار مقاومت کرده است، افزود: بنا بر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب هر جریان دیگری که بخواهد در مقابل استکبار ایستادگی کند انقلاب اسلامی از آن جریان حمایت خواهد کرد.

 

حجت الاسلام نوفرستی با بیان این که امروز مسأله اول جهان اسلام جریان مظلومیت فلسطین و غزه است به طوری که هر ملت مسلمان و حتی غیر مسلمانی در سراسر جهان با اعتراض‌های خیابانی انزجار خود را نسبت به جنایات صهیونیست‌ها اعلام می‌کند و هیچ ملتی نسل‌کشی یک جامعه بشری را نمی‌پذیرد، یادآور شد: اگر دول عربی نمی خواهند به جریان مقاومت کمک کنند بهتر است که به نشانه اسلام از کمک به اسرائیل هم خود داری کرده و به برادران دینی و هم نژادهای خود خیانت نکنند./968/پ202/ب4

ارسال نظرات