۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۹
کد خبر: ۲۱۸۰۸۶
در اردوگاه گلمکان خراسان رضوی برگزار شد؛

دوره آموزشی تشکیلاتی شهید بهشتی ویژه فعالان فرهنگی سیستان و بلوچستان

خبرگزاری رسا ـ دوره رشد و ارتقای مدیران مجموعه‌های فرهنگی سیستان و بلوچستان (طرح شهید بهشتی) به همت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان در اردوگاه گلمکان خراسان رضوی برگزار شد.
طرح شهيد بهشتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، این دوره آموزشی، تشکیلاتی و زیارتی با حضور ۱۵۳نفر از مدیران برگزیده فرهنگی شهرستان‌های زاهدان، زابل، چابهار، ایرانشهر، خاش، سراوان، دلگان، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز و از تاریخ ۲۸مرداد تا سوم شهریور برگزار شد.

 

شرکت‌کنندگان در این دوره از حضور اساتیدی همچون حسین یکتا، سردار مرتضوی، حجت‌الاسلام دکتر رهدار، دکتر یامین‌پور، دکتر تلوری، ابراهیم‌پور، حجت‌الاسلام محرابیان، دکتر سمیع‌الحق، حجت‌الاسلام دکتر نمازی، حجت‌الاسلام حاجتی و دکتر نجاتی در موضوعات اخلاق تشکیلاتی، سبک زندگی تشکیلاتی، جریان‌های تکفیری در اسلام، آسیب‌شناسی فعالیت فرهنگی و شرح نهج‌البلاغه بهره بردند.

 

برنامه‌های جانبی دوره تشکیلاتی شهید بهشتی نیز شامل زیارت حرم مطهر رضوی و برگزاری مراسم عزاداری با حضور میثم مطیعی در حرم، مسابقات ورزشی، آشنایی با طب سنتی و درمان با این شیوه و هم‌چنین گعده‌های فکری و فرهنگی بود.

 

گفتنی است، دوره مذکور قرار است با حضور فعالان فرهنگی برگزیده استان سیستان و بلوچستان در طول سال استمرار داشته باشد./1311/پ203/ب4

ارسال نظرات