۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۲۱۹۰۸۲
همزمان با دهه کرامت؛

نمایشگاه مهدویت در شهرستان نور برگزار شد

خبرگزاری رسا- همزمان با دهه کرامت، نمایشگاه عرضه کتاب و محصولات نرم افزاری با موضوع مهدویت در شهرستان نور برپا شده است.
مهدويت

حجت الاسلام علی آزادیان، رییس اداره تبلیغات اسلامی نور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نور با بیان این که افرادی که در مسیر مهدویت گام بردارند بدانند که در این  مسیر دعوت شده‌‌اند، گفت: لازم است این فرصت را برای تزکیه نفس و تربیت دیگران به خوبی بهره برداری کنند.

 

حجت الاسلام آزادیان، تصریح کرد: برای هر کاری یک سری مقدمات و شرایطی لازم است و باید بستر را برای آماده سازی جامعه برای ظهور آقا امام زمان (عج) فراهم کنیم.

 

وی با بیان این که ترویج فرهنگ مهدویت سد محکمی در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان است، بیان داشت: مردم ما باید منتظران امام زمان(عج) باشند و بستر جامعه مهدوی را برای تحقق ظهور آماده کنند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی نور با تاکید بر این که برای این که بتوانیم زندگی مهدوی داشته باشیم باید مهدی شناسی، مهدی محبی، مهدی باوری، مهدی یاوری و مهدی زیستن را سرلوحه کار خود قرار دهیم، بیان داشت: آن زمان است که می توانیم بگوییم در مسیر امام زمان (عج) گامی را برداشته ایم.

 

حجت الاسلام آزادیان با بیان این که با محوریت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نور نمایشگاه مهدویت در کانون فرهنگی تربیتی شهید مهدی پور این شهرستان برگزار شده است، تصریح کرد: این نمایشگاه به مناسبت دهه مهدویت و کرامت با موضوع امام زمان در قالب ارائه کتب و محصولات نرم افزاری در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی نور، افرود: هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی بیشتر از زندگی، فیوضات، منش و خصوصیات اهل بیت(ع)، امام زمان(عج) و همچنین ارتباط  خداوند با امام زمان(عج) است.

 

وی ، ادامه داد: در این نمایشگاه موضوعاتی در قالب نمایشگاه مهدویت، نقاشی کوکان، آموزش چهره به چهره مهدویت، مشاوره و پاسخ به شبهات، مسابقه مهدویت و داستان های کودکانه در نظر گرفته شده است./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات