۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۲۱۹۰۸۸
استاد حوزه علمیه آمل:

رفع مشکلات کشور تنها با تکیه بر شعارگرایی محقق نمی شود

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که خدمت به مردم با شعاردادن محقق نمی شود، تصریح کرد: باید همه تلاش مدیران کشور در راستای خدمت کردن به مردم بوده و در راستای رفع مسائل و مشکلات آنان گام بردارند.
امام جمعه دابودشت

حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه علمیه آمل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل بر ضرورت تحقق مطالبات رهبری از سوی دولت تأکید کرد و گفت: به حتم اگر دغدغه های رهبر معظم انقلاب اسلامی رفع شود، جامعه ما شاهد پویایی و شکوفایی در عرصه های مختلف خواهد بود.

 

وی با بیان این که همه مسؤولان کشور باید در مسیری که مقام معظم رهبری تعیین می کنند گام بردارند، تصریح کرد: آحاد جامعه اسلامی باید خود را موظف به تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری بدانند و درجهت تحقق مطالبات ایشان تلاش کنند.

 

استاد حوزه علمیه آمل به موضوع اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و با بیان این که تحقق این مسأله مهم بستری برای پیشرفت و توسعه کشور خواهد بود، خاطرنشان کرد: متأسفانه عده ای تعبیر صحیحی از اقتصاد مقاومتی ندارند.

 

وی با بیان این که موضوع اقتصاد مقاومتی نباید به شعار از سوی مسؤولان تبدیل شود، تصریح کرد: برخورد شعاری با مسائل مهم و حیاتی کشور به هیچ عنوان به صلاح جامعه نیست.

 

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که اگر به دنبال جامعه پویا و بالنده هستیم باید از همه ظرفیت ها در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی بهره گیریم، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت کشور از مشکلات و بحران های اقتصادی به ویژه تحریم ها است.

 

وی با تاکید بر این که دولتمردان باید امید مردم را با اقدامات عملی تقویت کنند، بیان داشت: دیگر زمان شعار دادن گذشته است و باید عمل گرایی را سرلوحه امور خود قرار دهیم.

 

امام جمعه دابو و دشت سر با بیان این که خدمت به مردم با شعاردادن محقق نمی شود، تصریح کرد: باید همه تلاش مدیران کشور در راستای خدمت کردن به مردم بوده و در راستای رفع مسائل و مشکلات آنان گام بردارند.

 

استاد حوزه علمیه آمل با اشاره به دغدغه های فرهنگی رهبر معظم انقلاب اسلامی در چند سال گذشته و هشدار متعدد ایشان در این خصوص گفت: فرهنگ در کشور مظلوم واقع شده است، باید فرهنگ و اقتصاد در کنار هم جدی گرفته شده و به آن توجه شود. 

 

حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به این که دشمن برای تضعیف فرهنگ دینی و انقلابی کشورمان برنامه عملیاتی دارد، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت بخش های مختلف کشور در جهت مقابله با فرهنگ بیگانه بهره گیریم.

 

وی با بیان این که تنها تکیه بر فرهنگ دینی و انقلابی بر عظمت و اقتدارمان خواهد افزود، ادامه داد: فرهنگ اهل بیت(ع) باید در همه بخش های این کشور به خوبی نهادینه شود تا جامعه ما در برابر هجموم فرهنگ غربی مصون بماند.  

 

استاد حوزه علمیه آمل با اشاره به این که هراس ایادی استکباری از عزت، عفت و پاکدامنی ملت ایران است، خاطرنشان کرد: مدیران باید برای چنین مردمی لباس همت پوشیده و بیاییم به آن چه که می گوییم عمل کنیم و از دادن وعده به مردم خودداری کنیم. 

 

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند فتنه به عنوان خط قرمز ما است، گفت: هر فردی که ولایت مدار است این جا هم بحث شعار پیش می آید و اگر کسی بگوید من ولی فقیه زمان را دوست دارم، اما می توانم در کنار فتنه گران بنشینم ولایت مدار نیست.

 

وی با اشاره به این که انسان باید مروری بر اعمال خود کند و متوجه باشد فتنه و فتنه انگیزی خط قرمز است، ادامه داد: خدا فتنه انگیزی را دوست ندارد و از تاریخ تا به امروز همواره عده ای خواستند فتنه گرانه مسیر الهی را تغییر دهند، اما نتوانستند به اهداف خود دست پیدا کنند./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات