۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۲۲۰۰۹۵
مشاور عالی فرمانده سپاه:

تبیین ارزش های دفاع مقدس راه مقابله با تهاجم فرهنگی است

خبرگزاری رسا ـ مشاور عالی فرمانده کل سپاه با تاکید بر این که تبیین دستاوردهای دفاع مقدس راهگشای مقابله با تهاجم فرهنگی است، گفت: دوران سختی را می گذرانیم و جنگ کوچکی تمام شده و وارد جنگ بزرگی شدیم.
سردار عروج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، سردار خسرو عروج، مشاور عالی فرمانده کل سپاه، امروز در یادواره شهدای گمنام شهرستان آمل که در مسجد جامع آمل برگزار شد با بیان این که ما باید بتوانیم از این جلسات بهره هایی ببریم که استمرار و استقرار داشته باشد، گفت: استمرار این روحیه کار سختی است که باید در راستای تحقق  آن تلاش شود و کوشش ما این باشد تا بهره برداری کافی از این گونه مجالس داشته باشیم.


یادگار هشت سال دفاع مقدس، افزود: ما می توانیم با ذکر خاطراتی این برنامه ها را سپری کنیم اما باید تلاش کنیم تا مقاومت اعتقادی ایجاد شده و ما را حفظ کند که می تواند در برنامه های زندگی ما اثرگذار باشد.


وی با بیان این که حضور در یادواره های شهدا به عنوان فرصتی ارزنده است که باید از به نحو شایسته ای استفاده کنیم، تصریح کرد: اگر به کرم اهل بیت(ع) به قلب و روح ما نگاه شده و ما را متفق کنند باشد که از این جلسات با دست پر بیرون بیاییم.


عروج با اشاره به این که دفاع مقدس از یک سرچشمه شروع شده که متصل به یک میدان عظیم است، ادامه داد: این منبع سبب خواهد شد که اگر تنها در یک میدان ماندید و اهلش بودید همه شما را کمک کرده و و در چشم یک لشگر حساب شوید.


مشاورعالی فرمانده کل سپاه با بیان سخنی از امام خمینی(ره)، خاطرنشان کرد: این چشمه از نظر جهان بینی ما متصل به حرکت عظیم حماسه حسینی بوده که نمونه حادثه عاشورا در ایران اتفاق افتاد و همانند ترکیب جمعیتی حماسه حسینی در آن وجود داشتند.


عروج با اشاره به این مقام معظم رهبری فرمودند ماهیت مخفی دفاع مقدس مانده است، گفت: باید این امر را به گونه ای منتقل کنیم تا جوانان و مردم نسبت به گناه رغبت کم تری پیدا کنند.


وی با تاکید بر این که تبیین دستاوردهای دفاع مقدس راهگشای مقابله با تهاجم فرهنگی است، بیان داشت: دوران سختی را می گذرانیم و جنگ کوچکی تمام شده و وارد جنگ بزرگی شدیم.


یادگار هشت سال دفاع مقدس، ادامه داد: دفاع مقدس هشت سال بوده و تمام شد و این جنگ کنونی همیشه همراه انسان بوده که اسلحه این جنگ به طرف خودمان است که باید مراقب باشیم.


مشاورعالی فرمانده کل سپاه با تاکید بر این که رزمندگان ما با نهایت اخلاص و ایثار در برابر دشمنان قرار گرفتند،تصریح کرد: یک ساعت در غزه معادلش در شهر محاصره شده دفاع مقدس به اندازه یک لحظه کوچک آن نیست.


عروج با بیان این که امام خمینی(ره) فرمود طرف حساب دشمنان با ما نبوده و با خدا است، افزود: خداوند منان نوری در قلب رزمندگان انداخت و سبب شد تا مورد توجه و نگاه قرار گیرند.


وی با تاکید بر این که ارتباط با خداوند منان سبب شد تا رزمندگان رفتار بهشتی در عالم پیدا کرده و به تعالی دست پیدا کردند، گفت: رابطه بین خالق و خدا رابطه بی انتهایی است که خود حضرت حق تنها آن را می د
اند./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات