۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۳
کد خبر: ۲۲۱۷۲۳
حجت الاسلام زائری:

دنیا منتظر تولیدات فرهنگی و رسانه‌ای ایران است

خبرگزاری رسا ـ پژوهشگر و نویسنده حوزوی با اشاره به اهمیت فعالیت‌های دراز مدت فرهنگی گفت: امروزه شاهد هستیم که دنیا منتظر تولیدات فرهنگی و هنری کشور است و توانسته‌ایم حجاب را در خارج از کشور تبدیل به یک گفتمان کنیم.
حجت الاسلام زائري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محمدرضا زائری، پژوهشگر، نویسنده و فعال فرهنگی، امروز در مراسم اختتامیه سنگر اجتماعی مجموعه فرهنگی عاشوراییان، با اشاره به ظرفیت‌های بالای شهر اصفهان برای اجرای برنامه‌های فرهنگی، اظهار کرد: هرجوان اصفهانی می تواند یک سلمان محمدی باشد و استقامت، آزادی و ظلم ستیزی را در جهان فریاد بزند.

 

حجت الاسلام زائری در ادامه تصریح کرد: قرار نیست برای فعالان فرهنگی کسی ذوق کند و دعوتنامه بفرستد بلکه حتی بر سر راه آنان سنگ اندازی می‌کنند و هرچه فعالیت‌ها بیشتر باشد مشکلات و دردسرهای بیشتری در کمین فعالان فرهنگی و افسران جنگ نرم خواهد بود.

 

وی ضمن تأکید بر لزوم بیشتر شدن تلاش افسران جنگ نرم و فعالان فرهنگی خاطر نشان کرد: فعالان فرهنگی نباید انتظار رشد و پیشرفت و اثرگذاری سریع داشته باشند بلکه در طولانی مدت شاهد دستاوردهای فرهنگی خود به خاطر حضور در برنامه های آموزشی فرهنگی و اجتماعی خواهند بود.

 

حجت الاسلام زائری پیام های بازرگانی صدا و سیما را دارای آثار مخرب برشمرد و گفت: امروزه دنیا منتظر تولیدات فرهنگی، هنری و رسانه‌ای کشور است و شاهد هستیم علیرغم مشکلاتی که در زمینه حجاب در داخل کشور داریم حجاب به صورت یک گفتمان در خارج از کشور تبدیل شده است./1304/پ203/ب4

ارسال نظرات