۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۲۲۱۸۵۰

جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان شهرضا برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد اقامه نماز استان اصفهان با بیان این که نهاد ولی فقیه، نظامی مبتنی بر ساده زیستی است، گفت: ولی فقیه با پادشاه متفاوت است و مهم ترین تفاوت آن در همزیستی با مردم و ساده زیستی است.
رضاجديدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، رضا جدیدی، رییس ستاد اقامه نماز استان اصفهان امروز در جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان شهرضا گفت: یکی از وجوه مدیریتی امام راحل ایجاد یکپارچگی و هم دلی بین نیروهای رزمنده بود و نماز در ایجاد این وحدت قوا مهم ترین نقش را ایفا می‌کرد.

وی با بیان این که نهاد ولی فقیه، نظامی مبتنی بر ساده زیستی است، تصریح کرد: ولی فقیه با پادشاه متفاوت است و مهم ترین تفاوت آن در همزیستی با مردم و ساده زیستی است.

جدیدی در ادامه با اشاره به  افرادی که از دین گریزی جوانان گلایه‌مند هستند اظهار داشت: این افراد باید بدانند که اموری مثل اعتکاف را همین جوانان اداره می‌کنند بنابراین اظهار یاس از جوانان نادرست است.

وی در ادامه بیان داشت: روحانیان در بسیاری از بخش‌های اجتماعی و اجرایی مظلوم واقع شده اند و این در حالی است که افراد گمان می‌کنند تسهیلات اختصاص یافته به این قشر زیادتر از حد انتظار است.

جدیدی در ادامه تصریح کرد: معضلات موجود در امر نماز زیاد است و چاره ای هم جز مقابله با این مشکلات نداریم اما نا امید هم نیستیم.

رییس ستاد اقامه نماز استان اصفهان تأکید کرد: اگر بودجه و اعتبارات دولتی لازم به امر نماز اختصاص نیابد در آینده مشکلات جدی بوجود می آید. 

جدیدی در پایان گفت: باید جوان‌گرایی را در دستور کار خود قرار دهیم و برای این منظور استفاده از جوانان به عنوان هیأت امنای مساجد می‌تواند گام مؤثری در ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه باشد./939/پ203/ب

ارسال نظرات