۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۲۲۲۱۳۸
یادگار هشت سال دفاع مقدس:

ولایت فقیه ضامن ثبات و تعالی نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ یادگار هشت سال دفاع مقدس با تاکید بر این که وجود ولایت فقیه ضامن تحقق ثبات و تعالی نظام اسلامی است، گفت: نقش ولایت فقیه و رهبری مقام معظم رهبری در ایجاد امنیت، آرامش، ثبات و حرکت به سوی تعالی بسیار مهم است.
سردار عليپور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، سردار فریدون علیپور، یادگار هشت سال دفاع مقدس، امروز در مراسم بزرگداشت هشت سال دفاع مقدس که در اداره جهاد کشاورزی آمل برگزار شد با اشاره به خدمات ارزنده جهاد سازندگی در جبهه های جنگ و دوران هشت سال دفاع مقدس، گفت: نیروهای جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس زحمات و خدمات ارزنده و والایی انجام دادند که جای قدردانی و سپاس دارد.

 


وی با اشاره به این که هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای تجلیل از رزمندگان و ایثارگرانی است که در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداشتند، بیان داشت: دفاع مقدس به عنوان حماسه ای ارزنده و گرانقدر برای همیشه جاویدان باقی بوده و هیچ گاه کهنه و به دست فراموشی سپرده نخواهد شد.

 


یادگار دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: ملتی که تحت فشار شدید ابر قدرت ها و عناصر مزدور داخلی آنان بود لحظه ای درنگ نکرده و همواره از کیان اسلام و انقلاب اسلامی به بهترین نحو ممکن دفاع کرد.

 


وی با بیان این که در ایران تازه انقلاب شده و سپاه به تازگی شکل گرفته بود و رییس جمهور وقت نیز خائن از آب درآمد، تصریح کرد: صدام با تمام تجهیزات و امکانات و با پشتیبانی همه جانبه استکبار جهانی و بعضی از کشورهای عرب منطقه به کشور حمله کرد.

 


علیپور با تاکید بر این که حضرت امام خمینی(ره) هوشیاری ارزنده ای در دوران دفاع مقدس از خود نشان داد، افزود: اگر هوشیاری حضرت امام خمینی(ره)، پایمردی ملت بزرگ ایران و نیروهای مسلح به ویژه بسیجیان جان بر کف نبود صدام به تهران هم می رسید.

 


یادگار هشت سال دفاع مقس، ادامه داد: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس به خوبی درخشیدند و ایثاگری والایی از خود نشان دادند که باید تلاش کنیم تا این دلاورمردی ها را برای نسل جوان جامعه تبیین کنیم.

 


وی با تاکید بر این که امنیت ایران اسلامی به برکت خون های پاک شهدا است، افزود: دغدغه مقام معظم رهبری سازش ناپذیری با دشمن بوده و اگر فرمایشات امام و رهبری را بررسی کنیم می بینیم که عین یک کلام است.

 


علیپور با بیان این که به حول قوه الهی امنیت امروز در کشور حاکم  است، بیان داشت: این امنیت مرهون نیروهای جان بر کف سپاه، بسیج و سربازان گمنام اطلاعات است که پای کار بوده و نخواهند گذاشت به کشور، انقلاب و ناموس مردم آسیب وارد شود.

 


وی با تاکید بر این که در شرایط کنونی وحدت به عنوان اصلی اساسی و مهم است، تصریح کرد: حفظ وحدت و آرامش به عنوان امری ارزنده باید مورد توجه همگان باشد.

 


علیپور با تاکید بر این که وجود ولایت فقیه زمینه ساز ثبات و تعالی نظام اسلامی است، گفت: نقش ولایت فقیه و رهبری مقام معظم رهبری در ایجاد امنیت، آرامش، ثبات و حرکت به سوی تعالی بسیار مهم بوده که همیشه باید برای سلامتی رهبر معظم انقلاب شکرگذار خداوند منان باشیم.

 


یادگار هشت سال دفاع مقدس در پایان، بیان داشت: شهید می داند که اگر به ریسمان ولایت چنگ بزنیم به کشور ما آسیبی نمی رسد که در وصیت نامه این بزرگواران بر ولایت پذیری و بهره گیری از رهنمودهای رهبری تاکید شده است./1314/پ202/ب4

ارسال نظرات