۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۲۲۲۲۴۹
آیت‌‌الله علما:

عزت و قدرت ایران اسلامی مرهون ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله علما، گفت: آبرو، عزت و قدرت جمهوری اسلامی ایران مرهون رهبری و قداست ولایت فقیه است.
آيت الله علما

به گزارش خبرگزاری  رسا، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان  و امام جمعه کرمانشاه، در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، گفت: جمهوری اسلامی ایران از توان مدیریتی فوق‌العاده در منطقه خاورمیانه برخوردار است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان کرد: امروز قدرت‌های غربی به نقش مؤثر جمهوری اسلامی ایران در تصمیم‌گیری‌های حساس منطقه و جهان آگاه هستند اما نسبت به ایران و قدرت جمهوری اسلامی موضع انفعالی می‌گیرند.

 

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) اظهار کرد: قدرت‌های غربی با این باور که اسلام توان و قدرت مدیریت ندارد صدام حسین را وادار به حمله به ایران کردند و در این راه به هر طریقی از او حمایت کردند.

 

امام جمعه کرمانشاه 8 سال دفاع مقدس را اتفاقی بی‌نظیر در تمام دنیا توصیف کرد و گفت: قداست دفاع ایران با رمز‌های مطهر یا الله، نام پیامبر گرامی اسلام(ص) و ائمه معصومان(ع) و نیز یاری گرفتن از ادعیه مبارکه سبب شد عملکرد رزمندگان دفاع مقدس در200 سال گذشته تاریخ کشور بی‌مانند باشد.

 

وی افزود: قدرت فوق‌العاده ایران برای آمریکا و دیگر مدعیان غربی آشکار است و امروزه جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشورهای اسلامی از نقش مدیریتی برخوردار است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خواستار توجه بیش از پیش جوانان به دفاع 8 ساله علیه رژیم بعثی عراق شد و خاطرنشان کرد: آبرو و عزت امروز کشور نتیجه مدیریت مدبرانه ولایت فقیه و قداست نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

آیت‌الله علما اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران را ستودنی دانست و بیان کرد: ایران اسلامی امروز از موضع قدرت با تمام دنیا سخن می گوید و در تصمیم گیری‌های حساس منطقه نقش دارد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اقتدار اسلام، رهبری مقام معظم رهبری و حضور باشکوه بسیجیان و فرماندهان را مایه ترس دشمنان دانست و گفت: اقتدار ملت ایران در انقلاب اسلامی آن‌چنان در دشمنان نفوذ کرد که تا ده‌ها سال نمی‌توانند به ایران نگاه تهدید‌آمیز داشته باشند./998/د101/ب4

ارسال نظرات