۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۶
کد خبر: ۲۲۲۴۶۴
نماینده مردم آمل در مجلس:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت راهشگای اهداف نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آمل در مجلس با بیان این که وجود فرهنگ ایثار و شهادت بوده که سبب مقاومت و ایستادگی ارزنده رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس شده است، بیان داشت: تکیه بر همین فرهنگ ارزنده می تواند راهشگای برنامه های نظام اسلامی در راستای مقابله با انواع تحریم ها و تهدیدها باشد.
يوسفيان ملا

عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با گرامی داشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، گفت: عزت و عظمت ایران اسلامی مرهون خون های پاک شهدا است.


عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با بیان این که دفاع مقدس به عنوان سند ارزنده اقتدار ایران اسلامی و افتخاری گرانقدر برای نظام اسلامی است، تصریح کرد: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس چنان ایستادگی جانانه ای از خود نشان دادند که این مقاومت ها برای همیشه در تاریخ نظام اسلامی به یادگار خواهد ماند.


وی با بیان این که وجود فرهنگ ایثار و شهادت بوده که سبب مقاومت و ایستادگی ارزنده رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس شده است، بیان داشت: تکیه بر همین فرهنگ ارزنده می تواند راهشگای برنامه های نظام اسلامی در راستای مقابله با انواع تحریم ها و تهدیدها باشد.


یوسفیان ملا با بیان این که رشادت ‌ها و ایثارگری های رزمندگان در دوران دفاع مقدس باید برای نسل جوان جامعه تبیین و بازخوانی شود، افزود: باید ارزش های دفاع مقدس را میان آحاد ملت و نسل جوان ترویج دهیم که می تواند راهگشای کشور در مسائل مختلف باشد.


نماینده مردم آمل در مجلس با تاکید بر این که ترویج فرهنگ دفاع مقدس باید به عنوان امری اساسی و مهم مورد توجه باشد، بیان داشت: دفاع مقدس به عنوان سرمایه و گنجینه ای ارزنده است که باید به نحو شایسته ای در راستای ترویج آن تلاش شود.


رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس با بیان این که صاحبان اصلی انقلاب اسلامی شهدا هستند، تصریح کرد: ما نیز باید تلاش کنیم تا سیره این بزرگواران را توجه کرده و برای آشنایی بیش از پیش این عزیزان در جامعه و اجرای سیره آنان گام برداریم.


وی با اشاره به این که ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد، گفت: اقتدار ایران اسلامی برگرفته از فرهنگ ایثار و مقاومت بوده که باید تلاش کنیم تا این راه ارزنده را به بهترین نحو ممکن ادامه دهیم.


یوسفیان ملا با تاکید بر این که ملت بزرگوار ما پیوند ارزنده ای با نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد، بیان داشت: مردم بصیر کشورمان در تمام عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی و در تمام صحنه ها حضوری فعال و ارزنده از خود نشان داده اند.


عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با تاکید بر این که فرهنگ ایثار و شهادت در سراسر نقاط ایران اسلامی به قوت ارزنده ای وجود دارد، تصریح کرد: وجود شهدا و ایثارگران از نقطه نقطه ایران اسلامی گویای این امر بوده که در سراسر کشور فرهنگ ایثار و شهادت حکمفرما بوده و ملت ایران در راستای مقابله با زورگویی های دشمنان ثابت قدم و پایدار است./1314/ت302/ب

ارسال نظرات