۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۲۲۲۸۵۱
آیت الله طبرسی:

بهره گیری از فرهنگ غدیر زمینه ساز اقتدار نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی با تاکید بر این که بهره گیری از فرهنگ غدیر زمینه ساز اقتدار نظام اسلامی است، گفت: ایران اسلامی به برکت فرهنگ غدیر به جایگاهی ارزنده رسیده است و دشمنان به خوبی می دانند که ترویج این فرهنگ ارزنده به عنوان خطری برای آنان است.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در استان مازندران، امروز در جلسه ستاد غدیر استان مازندران با اشاره به اهمیت واقعه غدیرخم، گفت: واقعه غدیر از اهمیت والا و گرانقدری برخوردار بوده که دشمنان همواره می خواهند در راستای کمرنگ کردن فرهنگ غدیر در جامعه گام بردارند.


وی با بیان این که دشمنان به دنبال ایجاد شبهات در راستای واقعه غدیر هستند، بیان داشت: این افراد نمی توانند واقعه غدیر را تحمل کنند که همواره به دنبال ایجاد شبهات در این خصوص هستند.


امام جمعه ساری با تاکید بر این که واقعه غدیر سبب تثبیت جایگاه اسلام ناب شده است، ادامه داد: پیامبر گرامی اسلام با معرفی امام علی(ع) به عنوان جانشین خود بستر گسترش اسلام ناب را در دنیای آن روز فراهم کردند و معرفی حضرت علی(ع) به عنوان جانشین پیامبر گرامی اسلام خط بطلانی بر همه افکار انحرافی آن دوران بود.


نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که اسلام و شیعه در جهان گسترش پیدا کرده است، گفت: این امر ارزنده سبب هراس دشمنان شده است که می خواهند با ایجاد گروه های تکفیری چون داعش چهره واقعی اسلام را خراب کنند.


آیت الله طبرسی با تاکید بر این که بهره گیری از فرهنگ غدیر زمینه ساز اقتدار نظام اسلامی است، گفت: ایران اسلامی به برکت فرهنگ غدیر به جایگاهی ارزنده رسیده است و دشمنان به خوبی می دانند که ترویج این فرهنگ ارزنده به عنوان خطری برای آنان است.


وی با اشاره به این که اسلام هراسی از  جمله اهداف دشمنان بوده است، تصریح کرد: دشمنان با این گونه کارها به دنبال جلوگیری از نفوذ و گسترش فرهنگ غدیر هستند که باید تلاش کنیم تا این فرهنگ ارزنده را بیش از پیش ترویج دهیم.


آیت الله طبرسی با تاکید بر این که فرهنگ غدیر در سراسر دنیا حاکم شده است، ادامه داد: پاسداشت دهه امامت و ولایت تکریم و تعظیم شعائر دینی و همچنین تقویت جایگاه شیعه است که باید اهتمام والایی در راستای فرهنگ غدیر وجود داشته باشد.


نماینده ولی فقیه در استان مازندران در پایان، افزود: امروز به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بستری برای ترویج فرهنگ غدیر در جامعه فراهم است که باید به خوبی از آن بهره گیری کنیم./950/پ202/ب

ارسال نظرات