۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۲۲۲۸۸۲
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

ولایتمداری نیروهای مسلح آذربایجان غربی شایسته تجلیل است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: نیروهای مسلح مستقر در آذربایجان غربی به علت ولایتمداری و تبعیت از قرآن کریم شایسته تجلیل هستند.
حجت الاسلام والمسلمين قريشي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ظهر امروز در دیدار با فرماندهان نیروهای مسلح استان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و فداکاری های رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی  است که دوران طلایی و افتخارآفرین ملت ایران به شمار می رود.

  

وی با بیان این که دفاع مقدس نمایانگر وحدت و ایثار فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح است، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح مستقر در آذربایجان غربی به علت ولایتمداری و تبعیت از قرآن کریم شایسته تجلیل هستند.

 

امام جمعه ارومیه با قدردانی از فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح استان به دلیل تثبیت شرایط دفاعی و نظامی در استان، تصریح کرد: در حال حاضر نیز شاهد دفاع از خاک کشورمان از سوی نیروهای مسلح هستیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به تداوم دفاع از خاک کشور توسط نیروهای مسلح گفت: از همان ابتدای انقلاب اسلامی شاهد ولایتمداری و دفاع جانانه نیروهای مسلح از خاک کشور بوده ایم و این امر در سال های متمادی ادامه داشته و تقویت شده است.

 

نیروهای مسلح مقتدرانه آماده دفاع هستند

 

امیر سرتیپ حشمت الله ملکیان فرمانده قرارگاه منطقه ای ارتش در شمالغرب کشور در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با هدایت پیامبر گونه رهبرمعظم انقلاب امروز تواناتر و قدرتمند تر از گذشته آماده حفظ و حراست از مرزهای مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

 

وی افزود: نیروهای مسلح مستقر در آذربایجان غربی و بسیج مردمی نیز امروزه به صورت کامل این آمادگی را دارند تا با هرگونه تهاجم و تهدیدات سخت دشمن مقابله کنند.

 

گفتنی است، فرماندهان ارشد ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در آذربایجان غربی به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور در دفتر حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، با وی دیدار و گفت و گو کردند./936/پ203/ب

ارسال نظرات