۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۶
کد خبر: ۲۲۲۹۳۳
رییس کمیسیون فرهنگی مجلس:

انتظار مردم از دستگاه دیپلماسی و دولت برخورد محکم با استکبار است

خبرگزاری رسا ـ رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که مردم از تیم مذاکره انتظار دارند با صلابت در مذاکرات حاضر شود و با مستکبران محکم تر برخورد کند، سخنرانی اخیر رییس جمهور در صحن مجمع عمومی سازمان ملل را خوب ارزیابی کرد.
حجت الاسلام سالک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس تمرکز دشمن را بر جدا کردن مردم از روحانیت و ولایت دانست و گفت: روحانیت شیعه در تمام مراحل پیشگام بوده است و این امر در دفاع مقدس بیش از پیش نمود داشته است.

وی با تشریح نقش مؤثر روحانیت و ولایت فقیه در پیروزی و محافظت از نظام اسلامی و تحولات منطقه ابراز داشت: دشمن به همین دلیل ولایت فقیه را با انواع شایعه ها و با بکارگیری قدرت رسانه ای خود هدف قرار داده است.

حجت الاسلام سالک افزود: روحانیت انقلابی و مبارز باید بیش از پیش در بین خود وحدت داشته باشد و با رصد وقایع داخلی و بین المللی برای برون رفت از معضلات اجتماعی و سیاسی برنامه ریزی مناسب کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با قدردانی از رشادت رزمندگان در دفاع مقدس گفت: جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا صاحب عزت و اقتدار بین المللی شده است.

وی افزود: امروز به برکت دفاع مقدس، رشد دستاوردهای نظام اسلامی به گونه ای است که رژیم صهیونیستی زیر برد موشکهای ارتش و سپاه قرار دارد.

حجت الاسلام سالک گفت: دفاع مقدس عامل روی آوردن بسیاری از مردم جهان به سمت اسلام ناب محمدی و تشیع شد.

این چهره فرهنگی استان اصفهان با اشاره به کینه تمام نشدنی استکبار با ملت ایران، افزود: در حال حاظر جنگ ما با نظام سلطه ادامه دارد و تنها شیوه آن تغییر کرده است و دشمن از جنگ نظامی به جنگ نرم و تحریم به بهانه انرژی هسته ای روی آورده است.

وی افزایش تعداد شبکه های ماهواره ای فارسی زبان، ترویج اعتیاد، را از موارد جنگ نرم قلمداد کرد و گفت: هدف قرار دادن خانواده ها با رشد مسائلی همچون افزایش طلاق، بالارفتن سن ازدواج و کاهش تعداد جمعیت از برنامه های دشمن در بعد فرهنگی است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی به تحریم های صورت گرفته به بهانه انرژی هسته ای اشاره کرد و افزود: این تحریم ها در صورتی است که ایران بر اساس فتوای رهبر معظم انقلاب به دنبال سلاح کشتار جمعی نیست.

وی در ادامه با اشاره به این که مجلس شورای اسلامی برای رفع نیازهای کشور تصویب کرده است که بیش از 20 هزار مگاوات برق هسته ای تولید شود، افزود: انرژی هسته ای مصارف صلح آمیز دیگری هم دارد.

حجت الاسلام سالک با اشاره به ادامه مذاکرات هسته ای ایران اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب به دولتمردان تأکید کرده اند که آمریکا غیر قابل اعتماد است و تیم مذاکره کننده ایران در این دوره قوی تر از گذشته وارد صحنه شده است.

وی با اشاره به این که توقع ملت ما برخورد محکم تر با استکبار است، خاطرنشان کرد: سخنرانی امسال حجت الاسلام روحانی در صحن سازمان ملل از قوت بیشتری برخوردار بود./939/پ202/ج

ارسال نظرات