۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۲۲۳۰۲۹
دبیر اجرایی کنفرانس افق نو:

اسراییل پشت همه پرونده‌های بین المللی ضد ایرانی است

خبرگزاری رسا ـ دبیر اجرایی کنفرانس افق نو گفت: اسراییل پشت همه پرونده های بین المللی ضد ایرانی از جمله پرونده هسته ای ایران است و لابی های صهیونیستی در اروپا و آمریکا شرایط را برای تحقق اهداف این رژیم فراهم می کنند.
پرچم رژيم صهيونيستي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، غلامرضا منتظمی، دبیر اجرایی کنفرانس بین المللی افق نو که از فردا آغاز به کار خواهد کرد، در نشست «نقش لابی صهیونیستی در پرونده هسته ای ایران» در سالن علامه جعفری وزارت خارجه گفت: مطابق با فتوای آیت الله خامنه ای ساخت بمب اتمی را حرام می دانیم و فتوای ایشان فصل الخطاب برای همه ما است.
 
دبیر اجرایی کنفرانس افق نو با اشاره به لابی های صهیونیستی که در عرصه بین الملل برای تحقق اهداف اسراییل تلاش می کنند، ابراز داشت: در واقع اسراییل پشت همه پرونده های بین المللی ضد ایرانی از جمله پرونده هسته ای ایران است و آنها در اروپا و آمریکا شرایط را برای تحقق اهداف اسراییل فراهم می کنند.  
 
منتظمی ادامه داد: جریانی در بدنه دولت های آمریکایی و اروپایی است که ضد صهیونیست است و جریانی دیگر نیز برای تحقق اهداف صهیونیست ها در اروپا و آمریکا تلاش می کنند اما اراده امروز غرب کاهش قدرت لابی های صهیونیست است زیرا حتی لابی های سیاست خارجه آمریکا نیز به این نتیجه رسیده اند که نباید آمریکا منافع ملی خود را قربانی اهداف اسراییل و صهیونیست ها کند.
 
 
وی افزود: مخالفت همراهی با صهیونیست ها با منافع ملی کشورها نقطه اشتراک بین غرب و ایران است و این نقطه مشترکی است که می تواند ما را در کنار غرب قرار دهد و در حالی که این یک منفعت مشترک است، تنها ایران است که هزینه تقابل با صهیونیست ها را می پردازد.
 
 
منتظمی تصریح کرد: راه حل ما کار کردن با این جریان ضد صهیونیست در غرب است زیرا آنان منافع مشترکی با ما برای خود تعریف می کنند.
 
 
وی با اشاره به بهره برداری هایی که از واقعه یازده سپتامبر شد، گفت:  در گزارش مشروحی که اخیراً منتشر شده، شواهد و اسنادی ارائه شده است که به خوبی نشان می دهد موساد در حادثه یازده سپتامبر دست داشته است و نویسندگان گزارش تصریح کرده اند که اگر آمریکایی ها بفهمند که موساد در این کار دست دارد، تمام صهیونیست ها را اخراج می کنند و نتانیاهو را به دار می آویزند.
 
دبیر کنفرانس افق نو ادامه داد: کارشناسان اصلی امروز در اروپا و آمریکا از اعضای لابی اسراییل هستند که این افراد، در واقع، عوامل نفوذ صهیونیست ها در این کشورها هستند که با کاستن نفوذ این ها می شود کاری کرد که جهان به آرامش برسد. /805/پ203/ج
ارسال نظرات