۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۲۲۴۰۸۴

برنامه­های هفته بزرگداشت پلیس در استان ایلام

خبرگزاری رسا ـ هفته بزرگداشت پلیس از عید سعید قربان تا عید ولایت غدیر خم با اجرای بیش از یک‌صد برنامه در سطح استان ایلام برگزار خواهد شد.
علي دولتي، فرمانده انتظامي استان ايلام

به گزارش خبرگزاری رسا، علی دولتی، فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: شعار هفته ناجا در سال 93 «پلیس؛ تلاش جهادی، کارآمدی، اقتدار» است که این شعار به عنوان رویکرد اجرای وظایف و مأموریت‌های نیروی انتظامی همواره باید در طول سال مد نظر قرار گیرد.

 

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های این هفته از روز دوشنبه 14 مهرماه با برگزاری صبحگاه مشترک آغاز و تا روز یکشنبه 20 مهر ادامه خواهد یافت.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام کارآمدی و تلاش جهادی را دو مؤلفه اقتدار پلیس در جامعه دانست و گفت: شعار امسال هفته ناجا نوید بخش سرعت و دقت فعالیت‌های پلیس در حفظ و برقراری امنیت است.

 

وی کار برای خدا به صورت مخلصانه، ایثارگرانه برای آرامش و امنیت مردم را شالوده و اساس فعالیت‌های نیروی انتظامی عنوان کرد.

 

دولتی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی علاوه بر حفظ، ارتقاء امنیت و انتظام، مسئول استقرار آرامش در جامعه است و از سوی دیگر نیز باید مقتدر باشد.

 

وی اساس حیات هر نظام و سازمانی را در گرو کارآمدی عنوان کرد و افزود: این عنصر می‌تواند اعتماد و رضایت در آحاد جامعه ایجاد کند، در صورتی که اقتدار فاقد عنصر کارآمدی باشد مطمئناً شکننده خواهد بود که می‌تواند به ضد خود تبدیل شده و سازمان را با مشکلات عدیده‌ای مواجه کند.

 

وی  ابراز کرد: باید مردم احساس کنند که اقتدار ناجا برای تبهکاران و مخالفان قانون و رحمت و محبت آن متوجه جامعه است.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام با اعلام اینکه دو عنصر کارآمدی و اقتدار از اولویت‌ها و اهداف پلیس استان در سال 93 است گفت: روش مدیریت برای دستیابی به مدیریت جهادی است که امسال رهبر معظم انقلاب در شعار سال با عنوان «عزم ملی و مدیریت جهادی در عرصه اقتصاد و فرهنگ» مطرح کرد.

 

وی به نقش مستقیم و غیر مستقیم ناجا در حوزه‌های اقتصاد و فرهنگ و نیز حمایت از دستگاه‌های فرهنگی تأکید کرد و افزود: جلب مشارکت‌های مردمی و افزایش آگاهی جامعه در مواجهه با مجرمان و دفاع از امنیت خود از جمله اقدامات فرهنگی برای تسهیل مأموریت‌های ناجا به شمار می‌آید.

 

دولتی خاطرنشان کرد: همراهی و همگامی مستمر شهروندان همچون محرک نیرومندی عمل می‌کند که روحیه و اراده و انگیزه ما را برای بسط امنیت و انتظام در جامعه دو چندان می‌سازد.

 

 وی در تشریح برنامه‌های هفته ناجا عنوان کرد: به مناسبت هفته نیروی انتظامی و همزمان با سراسر کشور همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی هجدهم مهرماه در ایلام برگزار می‌شود که این راهپیمایی خانوادگی در مسیر 5 کیلومتری پارک جنگلی چغاسبز برگزار خواهد شد.

 

وی برگزاری مسابقات ورزشی فوتسال، ورزش صبحگاهی در بوستان‌های استان، مسابقات بومی محلی را از دیگر برنامه‌های ورزشی در این ایام عنوان کرد و افزود: در اجرای برنامه‌های اجرایی هفته ناجا مانور شهری موتور سیکلت سواران قانونمند با شرکت موتور سیکلت سوران همراه با کلاه ایمنی استاندارد نیز در ایلام اجرا می‌شود.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار داشت: مانور شهری موتور سیکلت سواران قانونمند جمعه مورخه 93/07/18 ساعت 10:30 در میدان میلاد برگزار می‌شود.

 

دولتی در پایان افزود: از دیگر برنامه‌های هفته ناجا مسابقه دوچرخه سواری ویژه فرزندان ذکور کارکنان ناجا در دو گروه سنی 8 تا 11 سال و 12 تا 15 سال با شرایط خاص در ایلام است./998/د101/ب4

ارسال نظرات