۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۲۲۴۷۱۰
استاد حوزه علمیه آمل:

ترویج ازدواج هراسی با هدف مقابله با رشد جمعیتی کشور است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که متاسفانه مباحث ازدواج هراسی بر سر زبان ها است، گفت: ولایت پذیری فقط به صرف حرف نمی تواند باشد زیرا رهبری بیان کردند که باید عمل گرا به مسائل دینی باشیم و اگرامروز ایشان مباحث جمعیت را بیان می کند این جمعیت با ازدواج صورت می گیرد.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه علمیه حضرت ابالحسن امیرالمومنین(ع) آمل، امروز در سلسله نشست های اخلاق در خانواده بخش دابودشت با بیان این که امر ازدواج آن هم به دستورالعمل دینی و مطابق دستور شرع باید باشد، گفت: خدایی ناکرده متأسفانه امروز ازدواج های هم جنس گرایی را بیان می کنند که این افکار غربی است.

 

وی با اشاره به این که ازدواج همجنس گرایان دستور شارع مقدس و خداپسندانه نیست و حال آن که در هر کجای جهان باشد، بیان داشت: ازدواج یعنی در کنار هم قرار گرفتن مرد و زن آن هم به دستور الهی و خواندن خطبه محرمیت است که باید متوجه باشیم.

 

امام جمعه دابو و دشت سر، تصریح کرد: خیلی ها در صدد ترویج مسائل غیر اخلاقی هستند تا ما را از مسیر منحرف کنند که یکی از بدبختی های زمان امروز مسأله بداخلاقی است.

 

حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به بدخلاقی به دلیل اسن است که نیامده ایم خود را در محضر خداوند متعال قرار دهیم، گفت: جامعه تشکیل نمی شود مگر با حضور مردان و زنان، پسران و دختران و این ها در کنار هم جامعه ای را تشکیل می دهند به نام خانه و خانواده که اگر به بهره گیری از سبک زندگی دینی باشد می تواند اثرگذاری ارزنده ای داشته باشد.

 

وی با بیان این که متأسفانه مباحث ازدواج هراسی بر سر زبان ها است، بیان داشت: ولایت پذیری فقط به صرف حرف نمی تواند باشد زیرا رهبری بیان کردند که باید عمل گرا به مسائل دینی باشیم و اگرامروز ایشان مباحث جمعیت را بیان می کند این جمعیت با ازدواج صورت می گیرد.

 

استاد حوزه علمیه آمل، ادامه داد: اگر امروز جمعیت به آن حد متعادلش نرسد خدایی ناکرده در همه ی زمینه ها بعدها دچار مشکل خواهیم شد که باید تلاش کنیم تا این سنت الهی را تشکیل دهیم.

 

امام جمعه دابو و دشت سر با بیان این که دسیسه های غربی که امروز از شبکه های ماهواره ای  به دنبال اهداف خود هستند، بیان داشت: امروز دیگر خط مقدم جبهه های جنگ نیست و خط مقدم غربی ها بالای پشت بام های من و شما است.

 

 حجت الاسلام تقی زاده با تاکید بر این که همه ما باید بصیرت داشته و هوشیاری خود را حفظ کنیم، تصریح کرد: دشمنان از طریق شبکه های ماهواره ای به دنبال ترویج فرهنگ غربی هستند که نباید فریب اندیشه های شوم آنان را بخوریم.

 

وی با بیان این که ازدواج سبب می شود که نیاز به عشق، محبت، احترام و امنیت در زن و شوهر ارضاء شود، بیان داشت: اگر پدر و مادر خدایی ناکرده غافل باشند و در امر ازدواج همگان را تشویق نکنند مشکلات عدیده ای به وجود خواهد آمد.

 

حجت الاسلام تقی زاده در پایان، تصریح کرد: ازدواج هم سلامت جسمانی بشر را افزایش می دهد و هم آن چه را که آمارها بیان کردند بسیاری از افسردگی ها، اعتیاد، سکته و خودکشی که متأسفانه می بینیم در افراد مجرد بیشتر است./1314/ پ202/ب1

ارسال نظرات