۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۰
کد خبر: ۲۲۴۷۹۰
ریس مجلس شورای اسلامی:

غدیر راه اتحاد و عزت امت اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این که غدیر راه صحیح را به همه ملت های جهان نشان داد، گفت: اگر همه رهرو این مسیر باشند به حتم ولایت اهل بیت(ع) در جهان گسترش خواهد یافت.
لاريجاني لاريجاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی پنج شنبه شب در جمع مردم ساری، عدم توجه به وصیت پیامبر گرامی اسلام را عامل بسیاری از مشکلات جامعه اسلامی پس از ارتحال پیامبر دانست و خاطرنشان کرد: بسیاری از خون های ریخته شده در 14 قرن اخیر به عدم توجه به سفارش پیامبر گرامی اسلام است.

 

وی در ادامه سخنان خود به شرایط خاص و ویژه منطقه اشاره کرد و با بیان این که متأسفانه امروز شاهد شرایط نابسامانی در منطقه هستیم، خاطرنشان کرد: مهم ترین دلیل این مشکلات و نابسامانی ها عدم توجه به ولایت و معارف اسلامی است.

 

لاریجانی به جریان بعثی تکفیری داعش در کشورهای منطقه اشاره کرد و با بیان این که متأسفانه این گروه های مورد حمایت آمریکا جریان شیعه کشی در منطقه راه انداختند، ادامه داد: داعش به عنوان موجودی بدخیم بلای جان کشورهای منطقه شده اند.

 

رییس مجلس شورای اسلامی گروه های بعثی تکفیری داعش را جریانی وحشی و تروریست واقعی خواند و گفت: این گروه های تروریستی هیچ اعتقادی به خداوند ندارد.

 

لاریجانی با بیان این که غدیر راه صحیح را به همه ملت های جهان نشان داد، گفت: اگر همه رهرو این مسیر باشند به حتم ولایت اهل بیت(ع) در جهان گسترش خواهد یافت.

 

وی با بیان این که راه اتحاد و عزت مسلمانان تمسک به اهل‌بیت(ع) و فهم مفهوم ولایت است، افزود: ما مسلمانان مفتخریم که شیعه علی هستیم و معارف اهل بیت(ع) عامل عزتمندی ملت شده است.

 

رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود بر ضرورت وحدت و همدلی امت اسلامی در برابر توطئه دشمنان تأکید کرد و افزود: غدیر راه اتحاد و عزت امت اسلامی است.

 

لاریجانی با بیان این که عشق و ارادت ملت ایران اسلامی به اهل بیت (ع) مهم ترین عامل ایستادگی در برابر آمریکا و غرب است، ادامه داد: به حتم راه رستگاری ملت ایران در پیروی از سیره اهل بیت(ع) است.

 

رییس مجلس شورای اسلامی، پیروی از ولایت و وحدت را عامل پیش سر گذاشتن بسیاری از مشکلات کشورمان دانست و خاطرنشان کرد: اقتدار و امنیت موجود در کشورمان مانع هر گونه تعدی از سوی دشمنان به کشور خواهد شد.

 

وی در ادامه سخنان خود به مشکلات و کمبود های موجود در کشورمان اشاره کرد و با بیان این که همه توان و تلاش سه قوه رفع این مشکلات موجود در کشور است، ادامه داد: باید با وحدت و تلاش مشکلات را پشت سر بگذاریم.

 

رییس مجلس با اشاره به این که ظرفیت های بسیار زیادی در کشورمان برای توسعه اقتصادی وجود دارد، تصریح کرد: یکی از مهم ترین راه های کاهش مشکلات اقتصادی توجه ویژه به تولید داخل است.

 

وی در ادامه سخنان خود با تأکید بر اجرایی شدن دقیق سیاست های ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، گفت: این سیاست های تبیین شده راه گشای بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور است. 

 

لاریجانی در ادامه سخنان خود با انتقاد از تغییر کاربری زمین های کشاورزی این اقدام را یک خسارت ملی دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش جمعیت باید به منظور تأمین امنیت غذایی کشور از این زمین های کشاورزی صیانت کنیم.

 

وی در ادامه سخنان خود مردم مازندران را پرچم دار مکتب اهل بیت(ع) دانست و گفت: سبقه علوی مردم این دیار ریشه سه هزارو 500 ساله دارد./950/پ202/ج

ارسال نظرات