۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۲۲۶۴۷۹
آیت الله علما:

حرکت در مسیر امام حسین ایران را به قدرتی جهانی تبدیل کرده است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما،‌ گفت: ایران تا قبل از انقلاب یک نوکر کامل برای آمریکا و غرب بود اما بعد از انقلاب اسلامی و حرکت در مسیر امام حسین(ع) با مقاومت در برابر تمام دنیا به جایی رسیده است که امروز هیچ برنامه ای بدون اجازه ایران در منطقه انجام نخواهد شد.
حجت الاسلام و المسلمين علما نماينده ولي فقيه در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، روز یکشنبه در نشست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه افزود: امام حسین(ع) تمام زندگی و خانواده خود را برای احیای فرایض اسلام فدا کرد که این درس بزرگ تا به ابد برای انسانها باقی بماند.

 

وی اظهار کرد: هر امتی که با الگوگیری از حرکت سیدالشهدا، مسیر خود را انتخاب کند به بالاترین درجات خواهد رسید همانطور که ایران به رهبری امام خمینی(ره) در این مسیر قرار گرفت و امروز به یک ابرقدرت در جهان تبدیل شده است.

 

آیت الله علما گفت: ایران تا قبل از انقلاب یک نوکر کامل برای آمریکا و غرب بود اما بعد از انقلاب اسلامی و حرکت در مسیر امام حسین(ع) با مقاومت در برابر تمام دنیا به جایی رسیده است که امروز هیچ برنامه ای بدون اجازه ایران در منطقه انجام نخواهد شد.

 

در این نشست برنامه های در نظر گرفته شده برای هفته امر به معروف و نهی از منکر از جمله همایش بزرگ امر به معروف و نهی از منکر در مرکز استان و شهرستانها اعلام و بررسی شد./998/د102/ب4

ارسال نظرات