۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۲۲۸۲۸۳
استاد حوزه علمیه بابل:

برخی رسانه های داخلی به بلندگوی تبلیغاتی دشمن تبدیل شدند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه بابل با بیان این که برخی ها با دستاویز قرار دادن ماجرای اسید پاشی اصفهان به دنبال ضربه زدن به نظام هستند، گفت: نباید برخی ها نادانسته در خط طراحی شده دشمن برای ضربه زدن به اسلام، نظام و انقلاب قرار بگیرند.
حجت الاسلام تقي پور، استاد حوزه علميه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام حسین تقی پور، استاد حوزه علمیه بابل امروز در جمع عزاداران حسینی در منطقه بیل پی گتاب بابل به موضوع اسید پاشی در اصفهان و هجمه های گسترده رسانه های مغرض خارجی و داخلی علیه نیروهای متدین اشاره کرد و گفت: موضوعی در اصفهان اتفاق افتاد و در طی چند مدت به صورت چهار زن اسید پاشیدند اما بدون این که عاملان این کار مشخص شود نوک حمله را به سمت نیروهای حزب اللهی بردند.

 

وی به شایعه پراکنی های دشمنان و بلندگوهای رسانه ای آنان اشاره و آن را مسبوق به سابقه عنوان کرد و افزود: یک شایعه ای در اصفهان شد بعد تب و تابش استان های دیگر را هم گرفت و کاری کردند که برخی ها جرأت بیرون آمدن از خانه را ندارند و احساس ناامنی می کنند.

 

امام جمعه گتاب بابل به ترفند رسانه های بیگانه برای مخدوش کردن چهره های نیروهای متدین اشاره و خاطرنشان کرد: چگونه است که موضوع اسید پاشی را به گونه ای در کنار موضوع مقابله با بی حجابی و طرح حمایت از عاملان امر به معروف و نهی از منکر قرار می دهند و این طور القا می کنند که این کار نیروهای متدین و حزب الله بوده است.

 

وی با انتقاد شدید از برخی رسانه های داخلی که به تبعیت از رسانه های بیگانه در داخل همان حرف ها را تکرار می کنند، تصریج کرد: روزنامه و پایگاه های خبری بی مسؤولیت، به جای حل مشکلات مردم موجی از وحشت و اضطراب را در بین مردم راه انداخته اند.

 

حجت الاسلام تقی پور به برخی از تیترهای رسانه های داخلی همسو با بیگانه  پرداخت و گفت: آیا  انتخاب تیترهایی جنجالی و تنش زا در روزنامه ها و نشریات داخلی می تواند توجیهی داشته باشد.

 

وی با بیان این که نباید آب به آسیاب دشمن ریخت، ادامه داد: یکی از خانم هایی که به صورتش اسید پاشی شده چادری و از خانواده شهدا است، اما برخی روزنامه ها این موضوع را به بی حجابی ارتباط دادند.

 

این استاد حوزه و دانشگاه وظیفه امر به معروف را وظیفه اجتماعی و همگانی بیان کرد و گفت: وظیفه مردم براساس شرع و قانون اساسی تذکر لسانی است و مردم ما در این خصوص آگاه هستند.

 

وی به حمله برخی اوباش به عاملان امر به معروف و نهی از منکر اشاره و خاطرنشان کرد: شهادت حجت الاسلام خلیلی، نابینایی یک عامل امر به معروف، مورد ضرب و شتم قرار گرفتن پیرمرد روحانی و ده ها مورد دیگر از حوادثی که برای عاملان امر به معروف لسانی در این چند مدت صورت گرفت آیا این گونه مورد توجه این دسته از رسانه ها قرار داشت.

 

حجت الاسلام تقی پور با بیان این که برخی ها با دستاویز قرار دادن ماجرای اسید پاشی اصفهان به دنبال ضربه زدن به نظام هستند، گفت: نباید برخی ها نادانسته در خط طراحی شده دشمن برای ضربه زدن به اسلام، نظام و انقلاب قرار بگیرند./1313/پ202/ب1

ارسال نظرات