۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۲۲۸۵۰۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

احیا و بازسازی عتبات عالیات احیای اسلام ناب است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که ستاد عتبات عالیات باید در راستای اعتلای دین اسلام بیش از پیش تلاش کند، گفت: احیا و بازسازی عتبات عالیات احیای اسلام ناب است.
حجت الاسلام والمسلمين ميرعمادي-امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز، در دومین همایش تکریم از خیران خادم عتبات عالیات استان که در سالن همایش دانشگاه فرهنگیان لرستان برگزار شد، گفت: اخلاق بر سه اصل صداقت، عدالت و محبت پایدار است.

وی صداقت را پایه و اساس اخلاق دانست و افزود: برقراری عدالت هدف پیامبران و ائمه معصومین(ع) بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که محبت نیز سرچشمه فضیلت انسانی است، خاطرنشان کرد: ولایت مداری از نشانه های محبت به اهل بیت است.

وی در ادامه محبت را پیام اصلی ادیان الهی بیان کرد و عنوان داشت: محبت به انسان شخصیت داده و او را برای فعالیت و تعلیم و تربیت آماده می کند.

امام جمعه خرم آباد با بیان این که ریشه محبت، معرفت است، خاطرنشان کرد: هر چه معرفت انسان بالاتر رود محبتش نیز بیشتر می شود.

احیا و بازسازی عتبات عالیات احیای اسلام ناب است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که احیا و بازسازی عتبات عالیات احیای اسلام ناب است، بیان داشت: ستاد عتبات عالیات باید در راستای اعتلای دین اسلام بیش از پیش تلاش کند.

وی با اشاره به اقدامات گروه تروریستی، تکفیری داعش در عراق خاطرنشان کرد: اگر کوچک‎ترین اهانتی به عتبات عالیات صورت گیرد شیعیان مرز بین ایران و عراق را نمی شناسند.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه با تأکید بر ضرورت اشاعه مکتب حسینی عنوان داشت: امام حسین(ع) نماد اسلام ناب و مظهر توحید و ایمان است.

مکتب عاشورا درس آزادگی و استقامت است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که مکتب عاشورا، درس آزادگی و استقامت است، افزود: باید در راستای حفظ این مکتب تلاش کنیم؛ چرا که اگر این مکتب آسیب ببیند، اسلام و عزت و شرافت اسلام آسیب می بیند؛ پس باید از این مکتب درس بگیریم./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات