۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۲۲۹۲۶۲
نماینده ولی فقیه در سپاه شهرضا:

شناخت امام حسین(ع) بهترین راه کسب معرفت الله است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه شهرضا گفت: امروز معضلات متعدد اقتصادی و اجتماعی بر جامعه وارد می شود که راه حل همه آنها شناخت مسیر اهل بیت و تمسک به سخنان و اوامر آنها خواهد بود.
امام حسين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام علی اکبر دلدار، نماینده ولی فقیه در سپاه شهرضا امروز در مراسم عزاداری در مسجد امام حسین(ع) شهرضا یکی از توانایی های دینداری را بالا بردن آستانه تحمل افراد برشمرد و گفت: شناخت اولیای دین به ویژه امام حسین(ع) کوتاه ترین راه برای کسب معرفت الله است و شناخت خدا نیز علاوه بر امکان سیر مراحل عالی کمال سبب گسترش افق دید افراد خواهد شد.

 

وی در ادامه با انتقاد از گرایش شدید کسبه و بازاریان به استخدام نیروی زن اذعان داشت: زنان و دختران ما باید بدانند در بسیاری از این موارد پولی که به آنها پرداخته می شود در قبال بهره برداری از موقعیت زنانه آنهاست، بنابراین باید مراقب حفظ  شأن خود در جامعه باشند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرضا امر به معروف و نهی از منکر را برخواسته از حس نوعدوستی افراد دانست و عنوان کرد: خانواده به عنوان محل پرورش فرزندان بهترین بستر در اقامه این فریضه الهی است.

 

حجت الاسلام دلدار در ادامه فرقه داعش را ناشی از تهاجم فرهنگی گسترده دشمن علیه کشورهای اسلامی دانست و تصریح کرد: افرادی که در معرض تهاج فرهنگی دشمن قرار گرفته و به عنوان بازیچه دست آن قرار می گیرند، به نیروی آماده استکبار در قتل و غارت انسان‌ها بدل می شوند.

 

وی افزود: کشتار 5 هزار مرد و اسارت جمع کثیری از ایزدیان عراق در واقع ثمره تبلیغات ضداسلامی دشمن است که در غالب کشتارهای گسترده جلوه می کند./939/پ203/ب3

ارسال نظرات