۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۲۳۰۴۶۵
بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری­ها(64)

شانس حداقلی گزینه جدید وزارت علوم برای جلب نظر اعتماد مجلس

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی از شانس حداقلی گزینه جدید پیشنهادی رییس جمهور برای جلب نظر اعتماد نمایندگان مجلس خبر داد و تاکید کرد که آقای دانش آشتیانی سابقه روشنی ندارد.
عليرضا خسروي عليرضا خسروي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علیرضا خسروی، نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی، در چهارمین روز از برگزاری بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری­ها با حضور در غرفه خبرگزاری رسا، درباره گزینه جدید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: من هنوز برنامه­های و روزمه کاری فخر الدین دانش‌آشتیانی را مشاهده نکردم ولی ظاهرا وی سابقه روشنی نداشته و با گزینه قبلی تفاوت چندانی ندارد.

 

این نماینده مجلس اضافه کرد: وی اگر در  مواضع سیاسی و جناحی از گزینه­های قبلی وزارت علوم تندتر نباشد، ملایم­تر هم نخواهد بود؛ به احتمال قوی نمایندگان مجلس یه این گزینه هم برای وزارت علوم رأی اعتماد نخواهند داد.

  

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی از این که دولت تدبیر تمام فعالیت های اقتصادی، آموزشی، پرورشی، مسکن و فرهنگی را منوط به نتیجه دادن مذاکرات هسته­ای کرده ابراز تاسف کرد و این امر را از اشتباهات رییس جمهور دانست.

 

خسروی اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی از ابتدای دولت یازدهم بر فعالیت­های وزارتخانه­های علوم، آموزش و پرورش فرهنگ و ارشاد حساس بوده و مناسب است که دولت و رییس جمهور دست از لجبازی با مجلس، مملکت و مردم برداشته و گزینه مناسبی برای وزارت علوم، فناوری و تحقیقات معرفی کند.

 

وی در ادامه در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر عملکرد دولت، مجلس و دیگر دستگاه ها برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی با وجود گذشت 9 ماه از ابلاغ این سیاست ها از سوی رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: باید بپذیریم که همه ما در این زمینه کوتاهی کرده ایم و تنها در لفظ و شعار به دنبال اقتصاد مقاومتی بوده ایم./998/پ200/ج

 

ارسال نظرات